REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Mazda Motor Corporation“ įžengė į dešimtąjį pardavimo apimčių augimo ketvirtį Europoje iš eilės. Antrąjį šių metų ketvirtį pardavimo apimtys didėjo 13% ir siekė 47 232 parduotų vienetų. „Mazda“ augo sparčiau nei visos Europos automobilių rinkos augimo (8,8 proc.) vidurkis.
„Mes esame itin patenkinti „Mazda“ progresu Europoje nuo tada, kai į rinką buvo išleisti mūsų naujos kartos modeliai. Ir tai tik pradžia – visiškai naujas „Mazda CX-3” vos spėjęs debiutuoti jau spėjo viršyti mūsų lūkesčius, o MX-5 taip pat rengiasi rinkos šturmui“, - teigė „Mazda Europe“ pardavimų viceprezidentas Martijnas ten Brinkas.

Mazda Motor Corporation“ įžengė į dešimtąjį pardavimo apimčių augimo ketvirtį Europoje iš eilės. Antrąjį šių metų ketvirtį pardavimo apimtys didėjo 13% ir siekė 47 232 parduotų vienetų. „Mazda“ augo sparčiau nei visos Europos automobilių rinkos augimo (8,8 proc.) vidurkis.
„Mes esame itin patenkinti „Mazda“ progresu Europoje nuo tada, kai į rinką buvo išleisti mūsų naujos kartos modeliai. Ir tai tik pradžia – visiškai naujas „Mazda CX-3” vos spėjęs debiutuoti jau spėjo viršyti mūsų lūkesčius, o MX-5 taip pat rengiasi rinkos šturmui“, - teigė „Mazda Europe“ pardavimų viceprezidentas Martijnas ten Brinkas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

all_new_mazda_cx-3_still_1-v2


Didžiausiu populiarumu „Mazda“ mėgavosi Ispanijoje, kur antrąjį šių metų ketvirtį buvo užfiksuotas net 45% augimas. Kitos rinkos, kuriose buvo pasiektas dviženklis augimas, yra Italija (35%), Nyderlandai (21%), Lenkija (20%) bei Jungtinė Karalystė (19%).
Visiškai nauja SKYACTIV technologijų koncepcija  bei KODO – judėjimo sielos – dizaino kalba padėjo „Mazda Motor Corporation“ paversti šias naujoves į spartų pardavimo augimą bei pelną. Kompanijos europinis automobilių pardavėjų tinklas toliau sėkmingai pritraukia naujus klientus. Prėjusį ketvirtį itin pasižymėjo „Mazda2” modelis, kurio pardavimo apimtys augo 57%. Birželį šis modelis užfiksavo įspūdingą 93% metinį augimą.

REKLAMA

all_new_mazda_cx-3_still_2-v2


Birželio 19-ąją rinkai pristatytas visiškai naujas kompaktinis miesto visureigis CX-3, atrodo, taps dar viena sėkmės ikona sparčiai augančiame segmente. Itin karštas naujos kartos rodsteris „Mazda MX-5” į Europą atvyksta jau rugpjūtį. Tuo metu „Mazda Motor Corporation“ Europos rinkai bus pristačiusi net septynis naujus modelius per mažiau nei dvejus metus.
Lietuvoje „Mazda“ pardavimai taip pat pastebimai augo: smarkiai atnaujinti Mazda6 ir CX-5 modeliai ir visiškai naujas Mazda2 debiutavo dar balandžio mėnesį, o naujausias gamoje modelis CX-3 bendrame „Mazda“ pardavimų skaičiuje sudarė kone 40%.  Pardavimų apimtys, lyginant su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu, augo beveik ketvirtadaliu.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų