REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Iki antrojo „Autoplius“ Lietuvos drifto čempionato etapo lieka mažiau nei 72 valandos – taip laiką skaičiuoti priversti pilotai nepasiduoda ir toliau pluša, stengdamiesi spėti į pirmąjį šių metų lietuvišką „PRO“ lygos renginį.
Geriausias vėluojančio piloto pavyzdys – Aurimas Vaškelis. Charizmatiškasis 2014-ųjų metų naujokas jau daugiau kaip pusmetį kariauja su savo automobiliu, bandydamas pakelti jo galią. Aurimo planas, ir paprastas, ir komplikuotas – aštuonių cilindrų jėgainę jis bando praturtinti turbo-kompresoriumi. Šis planas leistų Aurimui tinkamai pasiruošti „UpHill Pro“ etapui, tačiau užduotis nėra paprasta – po variklio gaubtu ir taip vos telpantis V8 agregatas į kompaniją sunkiai priima turbiną ir visus kitus, su ja susijusius elementus, maža to  Aurimo užsakytas variklio valdymo blokas pasirodė brokuotas, tad prie naktinių darbų sąrašo prisirašė ir pastarojo paieškos. Pakalbintas pats Aurimas išlieka optimistiškas – „Mes ten būsim. Nėra kito varianto ir tiek. Automobilis mechaniškai jau beveik paruoštas, bandome programuoti ir atlikti pirmuosius testus“,- pasakoja kaunietis.

Iki antrojo „Autoplius“ Lietuvos drifto čempionato etapo lieka mažiau nei 72 valandos – taip laiką skaičiuoti priversti pilotai nepasiduoda ir toliau pluša, stengdamiesi spėti į pirmąjį šių metų lietuvišką „PRO“ lygos renginį.
Geriausias vėluojančio piloto pavyzdys – Aurimas Vaškelis. Charizmatiškasis 2014-ųjų metų naujokas jau daugiau kaip pusmetį kariauja su savo automobiliu, bandydamas pakelti jo galią. Aurimo planas, ir paprastas, ir komplikuotas – aštuonių cilindrų jėgainę jis bando praturtinti turbo-kompresoriumi. Šis planas leistų Aurimui tinkamai pasiruošti „UpHill Pro“ etapui, tačiau užduotis nėra paprasta – po variklio gaubtu ir taip vos telpantis V8 agregatas į kompaniją sunkiai priima turbiną ir visus kitus, su ja susijusius elementus, maža to  Aurimo užsakytas variklio valdymo blokas pasirodė brokuotas, tad prie naktinių darbų sąrašo prisirašė ir pastarojo paieškos. Pakalbintas pats Aurimas išlieka optimistiškas – „Mes ten būsim. Nėra kito varianto ir tiek. Automobilis mechaniškai jau beveik paruoštas, bandome programuoti ir atlikti pirmuosius testus“,- pasakoja kaunietis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

UpHill Pro nugalėtojų šanpano jau ragavęs Aurimas lengvai pasiruošti neketina


Aurimas vienas iš keleto lietuvių bandančių įgyvendinti būtent tokį arklio galių paieškos planą – sėkmingai jį jau įgyvendino Klaipėdos „Drift Devils“ ekipos pilotas Donatas Macpreišas, o tuo tarpu „Ukmergės ASK“ klubo atstovas Benediktas Čirba tokio sprendimo atsisakė ir tiesiog įsigijo jau paruoštą, konkurencingą Kęstučio Petronio bolidą.
Kaip seksis Aurimui vis dar išlieka klausimu – ant standartinio, jau keletą sezonų sporte gyvenančio variklio pastančius turbiną, ilgo tarnavimo laiko tikėtis neverta. Atsižvelgdamas į tai, Aurimas nusprendė netaupyti ir į variklį „pūsti“ tiek, kad sugeneruoti bent 500 arklio galių. „Sprogs arba ne – parodys tik varžybos“,- ramiai atsako „Ride it Out“ komandos atstovas.

REKLAMA

Ant galios stendo - sprogs arba ne


Tai toli gražu nėra pirmasis „Viskas arba Nieko“ sprendimas Aurimo karjeroje: 2014-aisiais vykusiose „Rytų Europos drifto čempionato“ varžybose jis pagarsėjo savo važiavimo taktika, kai įsibėgėdavo iki maksimalaus automobilio išvystomo greičio, trukteldavo rankinį stabdį ir nuo Kačerginės „Nemuno žiedo“ kalno leisdavosi palydimas sūkių ribotuvo garsų ir tikėdamasis geriausios įmanomos baigties. Ar tokia rizika pasiteisins šį kart? Tai atsakyti gali tik „Up Hill Pro“ varžybų finišas.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų