REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas savaip esame pakvaišę dėl konkretaus automobilio. Mūsų kalbintas Vaidas patenka į „Quattro“ liga sergančių entuziastų tarpą. Vyras teigia, kad pirmieji simptomai prasidėjo, kai pirmuoju automobiliu tapo „Audi 4000 CS Quattro“. Studijų laikais su šiuo automobiliu važinėjęs Vaidas jį prarado dėl nepalankių aplinkybių.  Tačiau atrodo, kad noras susigrąžinti pirmąjį automobilį į savo garažą paskatino imtis nuostabaus projekto. 
Vaidas gali pasigirti turėjęs krūvą „Audi 80“, „90“ ir „Coupe“ modelių. Visi iki vieno turėjo garsiąją keturių varomųjų ratų sistemą „Quattro“. Kam naudoti priešnuodžius, kai nuodas toks saldus ar ne?
Šis projektas prasidėjo visiškai netikėtai. Vieną dieną užklydęs į metalo supirktuvę Vaidas aptiko „Audi 4000S Quattro“. Juk tai negali būti sutapimas ar ne? Kaip sako pats Vaidas, buvo nuspręsta dar kartą su „apsiženyti“. 

Kiekvienas savaip esame pakvaišę dėl konkretaus automobilio. Mūsų kalbintas Vaidas patenka į „Quattro“ liga sergančių entuziastų tarpą. Vyras teigia, kad pirmieji simptomai prasidėjo, kai pirmuoju automobiliu tapo „Audi 4000 CS Quattro“. Studijų laikais su šiuo automobiliu važinėjęs Vaidas jį prarado dėl nepalankių aplinkybių.  Tačiau atrodo, kad noras susigrąžinti pirmąjį automobilį į savo garažą paskatino imtis nuostabaus projekto. 
Vaidas gali pasigirti turėjęs krūvą „Audi 80“, „90“ ir „Coupe“ modelių. Visi iki vieno turėjo garsiąją keturių varomųjų ratų sistemą „Quattro“. Kam naudoti priešnuodžius, kai nuodas toks saldus ar ne?
Šis projektas prasidėjo visiškai netikėtai. Vieną dieną užklydęs į metalo supirktuvę Vaidas aptiko „Audi 4000S Quattro“. Juk tai negali būti sutapimas ar ne? Kaip sako pats Vaidas, buvo nuspręsta dar kartą su „apsiženyti“. 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

untitledggggyyyggyy


Naujoji žmona, švelniai tariant, buvo prastame stovyje. Didžioji dalis variklio skyriaus buvo bagažinėje, trūko langų, graužikai pasidarbavo ties elektros instaliacija. „3 mėnesius gulėjau po ja, du kart teko lupti lauk pavarų dėžę dėl gedimų, kol užsivedė ir praėjo techninę apžiūrą“, - pridūrė Vaidas.
Mūsų kraštuose pakankamai retą egzempliorių turėjęs Vaidas juo džiaugėsi maždaug dvejus metus. Kaip, kad sako pats Vaidas, automobilį aplankė sunkus gedimas. „Greičiausiai nuo senatvės trūko smagratis, o kadangi nei laiko, nei pinigų, nei noro lupti dėžę trečią kartą nebuvo, remontas buvo atidėtas neribotam laikui.“, - pasakoja Vaidas. Taip automobilis prastovėjo 1,5 metų.

REKLAMA

Nuotrauka0125


Kaip ir kiekvienam automanui, taip ir Vaidui pradėjo spausti sąžinė. Pradėjus kaupti biudžetą automobilio remontui, vyras netikėtai pamatė skelbimą būtent šios „Audi“, kurios nuotraukas matote. „Kadangi daugybę metų seku skelbimus, kuriuose galima surasti senas Audi“, pamačius šį egzempliorių, nusprendžiau ją įsigyti ir paversti į „4000S“, bei senąjį modelį turėti kaip donorą“, - priduria Vaidas.
Naujasis automobilis buvo nuo pagrindų restauruotas, perrinktas, pakeistos visos pažeistos kėbulo dalys, perdažytas kita spalva bei įmestas „Audi 100 Turbo“ benzininis variklis, kurio rida siekė maždaug 150.000 km.

REKLAMA
REKLAMA

DSCF3218


Štai ko prireikė „Audi 80“ konversijai į „Audi 4000“
El.valdomų langų, orlaidžių priekinėse duryse, el.reguliuojamų ir šildomų veidrodėlių, automatinės greičio palaikymo kontrolės, saugos strypų duryse, centrinio užrakto, rudo veliūro salono, „4000S“ modelio priekinės dalies, chromuotų detalių, galinio bamperio nuo kupė, naujos stabdžių sistemos, patvaresnių durų rankenėlių, pilnos išmetimo sistemos.
Ateities planai? Taip, Vaidas jų turi. Vyras sako, kad norėtų sumontuoti „Audi 200“ stabdžių sistemą, stebules su 5 skylėmis, kėbulą perdažyti į vyšninę spalvą.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų