REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kaip privalo atrodyti įspūdingas projektinis automobilis, kurio autorius iš įvairiausių renginių parsivežtų bent po vieną apdovanojimą? Kiekvienas iš mūsų jau dabar įsivaizduoja kaip turėtų atrodyti aukšto lygio projektas, kurį nebūtų gėda pademonstruoti ir užsienyje vykstančiuose renginiuose.
Ar šiuo metu įsivaizduojate naujutėlį „Volkswagen Arteon“ su pačiais kiečiausiais žaislais? O galbūt „Nissan GT-R“ su 1500 arklio galių išvystančia jėgaine? Taip, šie automobiliai su gausiu kiekiu modifikacijų atrodo ir skamba įspūdingai, tačiau daugelis automanų sutiks, jog „labai gero projekto“ titulą gauna tie, kurių autoriai savomis rankomis dėlioja ir tobulina sudėtingą konstruktorių. Šiandien norime Jums pristatyti pajūryje gyvenantį Vaidotą ir jam priklausantį „Volkswagen Corrado G60“.

Kaip privalo atrodyti įspūdingas projektinis automobilis, kurio autorius iš įvairiausių renginių parsivežtų bent po vieną apdovanojimą? Kiekvienas iš mūsų jau dabar įsivaizduoja kaip turėtų atrodyti aukšto lygio projektas, kurį nebūtų gėda pademonstruoti ir užsienyje vykstančiuose renginiuose.
Ar šiuo metu įsivaizduojate naujutėlį „Volkswagen Arteon“ su pačiais kiečiausiais žaislais? O galbūt „Nissan GT-R“ su 1500 arklio galių išvystančia jėgaine? Taip, šie automobiliai su gausiu kiekiu modifikacijų atrodo ir skamba įspūdingai, tačiau daugelis automanų sutiks, jog „labai gero projekto“ titulą gauna tie, kurių autoriai savomis rankomis dėlioja ir tobulina sudėtingą konstruktorių. Šiandien norime Jums pristatyti pajūryje gyvenantį Vaidotą ir jam priklausantį „Volkswagen Corrado G60“.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vaidoto VW Scirocco


Įkvėpimas - iš tėčio
Kartais automobilių entuziastu gimstama, tačiau kiek esame išgirdę automanų istorijų, dažniausiai automobilių entuziastais tampama vaikystėje. Silpnybę automobiliams jauniesiems automanams įskiepijama ne per prievartą, bet atliekant tam tikrus veiksmus. Pavyzdžiui, tobulinant ar savo jėgomis remontuojant asmeninį automobilį.
Kuomet Vaidoto paklausėme kaip jis paniro į platųjį automobilių pasaulį, vaikinas savo istoriją pradeda kelionės į vaikystę. Būdamas dar mažas, smalsus vaikas, Vaidotas visuomet stebėjo kaip jo tėtis krapštydavosi prie automobilių, jais rūpindavosi ir netgi - modifikuodavo.
„Mano tėtis tiesiog negalėdavo važinėtis eiliniu automobiliu ir būti pilka mase kaip visi“, - svarbią detalę apie savo tėtį papasakoja Vaidotas.
„Jis turėjo „Lada“, vėliau persėdo į „Volgą“. Ne patys įdomiausi pasaulio automobiliai, tačiau mano tėtis visuomet ieškodavo būdų kaip juos pagražinti ar patobulinti. Jis stengėsi, jog šie automobiliai kažkuo išsiskirtų ir nebūtų tokie patys kaip visi“.
Akivaizdu, jog tėčio pomėgį tobulinti, prižiūrėti ir modifikuoti automobilius perėmė ir mūsų istorijos herojus - Vaidotas.

REKLAMA

Vaidoto VW Scirocco


Iki „Corrado“ - duobėtas kelias
Visi automanai norėtų, jog jų pirmasis automobilis būtų fantastiškas, tačiau visi puikiai žinome, jog pirmosios pažintys su automobiliais ne visuomet primena svajonę, kurios negalėdavome išmesti iš galvos. Pradėję tyrinėti Vaidoto automobilių parko istoriją - sužinojome, jog vaikinas iki „Corrado“ pasirodymo vairavo keletą skirtingų automobilių su kuriais patyrė iki šiol šypseną keliančių įspūdžių.
„Daugiausiai važinėdavau su dyzelinį variklį turinčiu „Fiat“. Šis automobilis priklausė mano tėvams. Su juo buvo visko - ir avarijų, ir visokių nuotykių“, - su šypsena veide prisimena Vaidotas.
Supratęs, jog tėvų „Fiatas“ neatlaikys jaunatviško maksimalizmo, vaikino rankose atsidūrė rakteliai nuo „Opel Calibra“ - sportiško kupė, kurį į priekį varė 2 litrų, 150 arklio galių išvystantis variklis. Būtent šis automobilis Vaidotui atvėrė vartus į lietuvišką automanų kultūrą.
„Su ja dalyvavau Klaipėdoje vykusiuose draguose. Būtent jos dėka buvau patekęs į vietinį laikraštį!“, - su šilčiausiais prisiminimais apie „Opel Calibra“ pasakoja Vaidotas.
Vėliau vaikino garaže atsidūrę automobiliai dėvėjo skirtingų markių ženkliukus, turėjo skirtingus kėbulo tipus ir variklius, tačiau tai buvo - tiesiog automobiliai. Vaidotas visuomet svajojo ir ieškojo būdų kaip įsigyti savo svajonę - „Volkswagen Corrado“.

REKLAMA
REKLAMA

Nuotrauka (1)


Neeilinis „Corrado“ 
Kalbai pakrypus apie dabartinį projektą - „Volkswagen Corrado“, Vaidotas nieko nelaukdamas priduria, jog savo svajonę bandė įsigyti ne vieną kartą.
„Nuolatos stebėdavau skelbimų portalus, ieškodavau konkretaus modelio. Kiekvieną kartą atvykus apžiūrėti automobilį tekdavo nusivilti. Vienu metu netgi buvau praradęs viltį“, - apie nesėkmingas „Corrado“ paieškas pasakoja Vaidotas.
Druskos ant skaudžios žaizdos taip pat užpylė po truputėlį pradėjusios augti „Corrado“ kainos. Nors „Corrado“ dalinosi tam tikrais komponentais su populiariuoju „Volkswagen Golf“, tačiau visa automanų bendruomenė žino, jog „Corrado“ tur žymiai didesnę vertę.
Savąjį „Corrado“ vaikinas surado atsitiktinai. Eilinę dieną naršydamas po automobilių skelbimų portalus, jo akį patraukė štai šis gražuolis.
„Kaina pasirodė gera, kėbulo stovis ir interjeras - baisus, bet mane viliojo tai kas buvo po kapotu - tai benzininis variklis su kompresoriumi, kurį gamintojas pavadino G60 vardu“.
Ir žinote ką? Paskatintas savo antrosios pusės, Vaidotas pagaliau nusipirko savo svajonę, kuriai išleido lygiai 3000 litų.
„Automobilį pamatęs gyvai - išsigandau, bet atsisėdęs už vairo ir pravažiavęs keletą kilometrų - supratau, jog man jo reikia“, - priduria Vaidotas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vaidoto VW Scirocco


Turėjo aiškią viziją
Kuomet automanai ilgą laiką galvoją apie savo svajonių automobilį, jie puikiai žino kaip jis privalės atrodyti, kokius darbus norėtųsi atlikti. Ne išimtis ir mūsų istorijos centre atsidūręs Vaidotas. Nuo pat pirmų dienų, kai jo širdį pavergę „Volkswagen Corrado“, jis puikiai žinojo, jog pirks tik tą versiją - „G60“.
„Negaliu paaiškinti, bet kažkaip mane traukia tas kompresorius, skleidžiamas garsas ir techninės charakteristikos“,  - priežastį, kodėl pasirinko „G60“, įvardija Vaidotas.
Metams bėgant, Vaidotas suprato, jog jeigu kada nors jo garaže stovės „Corrado G60“, tai jis bus skirtas tik smagiems pasivažinėjimams, pramogai, dalyvavimui automobilių entuziastams skirtuose renginiuose.
Žengus pirmąjį žingsnį - įsigijus automobilį, atėjo metas kibti į darbus ir tęsti tai apie ką Vaidotas svajojo ne vienerius metus. Pirmasis ir sunkiausias darbas - susiskirstyti darbus. Kadangi automobilio kėbulo, interjero ir kitų komponentų būklė buvo labai prasta, Vaidotui teko imtis pilnavertės restauracijos, kuri pareikalaus ne tik daugybės investicijų, bet ir kantrybės bei pastangų.
Vienu metu vaikinas atlikdavo du darbus - semdavosi įkvėpimo būsimam projektui ir dėliodavo būtinų darbų sąrašą. Kadangi Vaidotas turėjo aiškią viziją ir planavo vieną dieną su šiuo automobiliu sudalyvauti užsienyje vykstančiuose renginiuose, nenuostabu, jog įkvėpimo būsimam projektui sėmėsi būtent iš užsienyje egzistuojančių „Corrado“.

REKLAMA

Nuotrauka (2)


Sudėtinga ir ilga restauracija
Daugelis pažvelgę į šį „Corrado“ net nepagalvotų, jog prieš vienerius metus jis atrodė tik kaip eilinis metalo gabalas. Vaidotas su kolega ir bendraminčiu prie automobilio kėbulo tvarkymo darbų praleido pusę metų. Ne ką mažiau laiko suvalgę automobilio salonas, kuris pareikalavo keturių mėnesių darbo.
„Turint tokį automobilį, reikia visuomet planuoti į priekį, nes norint gauti kokią nors detalę, gali tekti apsišarvuoti kantrybe. Reikiamų detalių reikia ieškoti visoje Europoje. Iš vieno nusiperki kažkokią plastmasę, iš kito - sveikesnę gumą, ant galinės automobilio dalies esantis „supercharger“ užrašas atkeliavo iš D.Britanijos. Net ir dabar laukiu tam tikrų detalių, kurias sumontuosiu į „Corrado“ interjerą“, - priduria Vaidotas.

REKLAMA

Sėdynės


„Įdėti darbo ir pastangų šis automobilis reikalauja labai daug, nes norisi turėti originalų, autentišką egzempliorių. Kadangi šią mašiną ketinu turėti visą likusį gyvenimą, jos užbaigti aš neskubu. Jeigu viskas eisis pagal planą, kasmet ją tobulinsiu. Net ir po 20 metų.“
Nepaisant didelių pastangų, Vaidotas iškart priduria, jog viską atperka automobilių bendruomenės narių dėmesys, pagyros ir liaupsės.
Išskirtinumas ir artimiausi planai
Sunkiausią projekto periodą palikę už nugaros, su Vaidotu pradedame kalbėtis apie „Corrado“ privalumus ar savybes, kurios patinka būtent Vaidotui. Anksčiau vaikinas yra sakęs, jog jis dievina „G60“ variklio skleidžiamą garsą bei technines charakteristikas, tačiau tęsdami pokalbį sužinome ir dar daugiau detalių kodėl Vaidotui patinka būtent „G60“.
„Būtent „G60“ versija išsiskiria tuo, jog priekyje esantis motoras yra šiek tiek pavirtęs į saloną. Dėl šios priežasties automobilis posūkiuose elgiasi mikliau, šiek tiek yra manevringesnis“, - pirmąją priežastį įvardija Vaidotas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Detalės


Vėliau šio projekto autorius dar kartą pakartoja anksčiau minėtą priežastį ir tuo pačiu priduria silpniausią „Corrado G60“ vietą - tai kompresorius.
„Šiuo metu pas mane stovi kompresorius paimtas iš „Mercedes Benz“ automobilio, nes gamyklinė detalė yra pati silpniausia šio motoro vieta.“
Tęsiant išskirtinių bruožų temą, negalima nepaminėti elektrinio galinio spoilerio, kuris pasikelia pasiekus 120 km/val. greitį. Jeigu norisi pasirodyti, spoilerį galima pakelti arba paslėpti vieno mygtuko paspaudimu.
„Ši funkcija visuomet sugeba nustebinti bent vieną praeivį.“ - juokdamasis priduria Vaidotas.

REKLAMA

Vaidoto VW Scirocco


O kaip gi ateities planai? Sprendžiant iš Vaidoto atsakymų, pabaigos šis projektas niekuomet neturės.
„Pradėsiu montuoti naujus pakabos komponentus, reikės tinkamai perdažyti variklio skyrių“, - pirmuosius ateities planus atskleidžia Vaidotas.
„Pabaigus šiuos darbus, imsimės rimtesnių. Tuomet bandysiu pastiprinti variklio bloką, nors dabar jau atlikta nemažai darbų : sudėti stipresni vožtuvai, kitoks velenėlis, sumažintas kompresoriaus škyvas, pakeista greičių dėžė, sumontuota nauja išmetimo sistema, kuri leidžia automobiliui patriukšmauti.“
O kaip gi variklio galios didinimas? Vaidotas nieko nelaukdamas atsakė - „Aišku, visuomet galėčiau uždėti turbiną ir džiaugtis didesne variklio galia, tačiau aš noriu pažiūrėti ką galima išspausti iš kompresorinio variklio. Jeigu viskas eisis pagal planą, tikiuosi pasiekti 250 - 300 arklio galių. Žinoma, jeigu nepavyks, visuomet galima uždėti turbiną“,  - juokdamasis pasakoja Vaidotas.
Papasakokite apie savo automobilį. Lauksime Jūsų laiškų : 
[email protected]

GALERIJA (JUSTAS LENGVINAS)


 

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų