Įvairenybės

Varnaleša a.k.a Alfa Romeo MiTo

Alfa Romeo vardas vieniems skamba kaip burtažodis, kitiems – keiksmažodis. Apie šios markės automobilius sklinda įvairiausi gandai, tačiau daugelis iš jų dažniausiai būna netiesa.

Grožis – subjektyvus dalykas, tačiau vargu ar Alfa Romeo MiTo būtų galima pavadinti gražiu automobiliu. Išskirtinis – taip, gražus – nelabai. Mums asmeniškai, automobilis atrodo per aukštas, per siauras ir per daug… Fiatiškas.

00

Alfa Romeo MiTo turėjo, o tiksliau – privalėjo tapti MINI ir Citroen DS3 alternatyva. Alternatyva šis modelis tikrai tapo, nes ieškantiems kažko įdomaus, netradicinio ir išskirtinio, šis mažas hečbekas tiko puikiai.

Tą patį sako ir šio automobilio savininkas Arnaudas, kuris turi alergiją vokiškiems automobiliams. Jiems jie niekada nebuvo įdomūs, todėl besidairant naujų ratų vaikinas atkreipė dėmesį Alfa Romeo MiTo.

753

Arnaudas yra vienas iš tų, kuriam išskirtinumas yra svarbiau negu įspūdingos techninės charakteristikos ar žaisliukai, kurių dėka galėtumėte atsegti merginos liemenėlę. Vietoj to, vaikinas nusprendė praplatinti sparnus, uždėti storesnius bamperius, pašalinti visus Alfa Romeo ženkliukus ir žinoma – nuleisti ant žemės.

Atlikus juodžiausią darbą, vaikinas vėliau užtamsino priekinius žibintus, uždėjo galinį difuzorių ir …

44

Orinės pakabos komplektu, kurį specialiai šiam modeliui pagamino Robert Racing specialistai. Kompresorius atkeliavo iš Viair firmos, amortizatoriai iš KW. Kartu su komplektu buvo sumontuoti ir du, dešimties litrų oro bakai, kuriuose kaupiamas oras.

444

Ir pabaigai… Vaikinas uždėjo turbūt visiems puikiai pažįstamus ratlankius, kurių išmatavimai 17×8 priekyje ir 17×9 gale.

Back to top button