Į lenkišką sedaną montuojama hibridinė jėgainė nebus tokia pati kurią galime išvysti „Toyota Prius“ ar „Volkswagen Passat GTE“. Benzininis variklis atstos generatorių, kuris esant reikalui nuolatos kraus automobilyje esančias baterijas.
Gamintojo teigimu, automobilis su pilnai įkrautomis baterijomis galės nuvažiuoti iki 350 kilometrų atstumą. Į pagalbą pasitelkus generatorių (benzininį variklį), automobilis galės nuvažiuoti net iki 850 kilometrų distanciją.
„Varsovia Motor Company“ atstovai tikslesnių hibridinės jėgainės parametrų neatskleidžia, tačiau kompanijos išplatintame pranešime skelbiama, jog S klasės dydžio automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per maždaug 5 sekundes ir pasieks didesnį nei 200 km/val. maksimalų greitį.
Nuo analogiškų automobilių, Lenkijoje sukurtos mašinos interjeras turės ne keturias, bet tris sėdimas vietas. Priekyje bus sumontuota tik vairuotojo sėdynė, tuo gale sėdintys keleiviai bus apsupti aukščiausio rūšies medžiagomis, geriausia garso sistema ir 19 colių ekranais, kuriais bus galima keisti įvairiausius automobilio parametrus.
Oficiali automobilio premjera įvyks netrukus prasidėsiančioje Paryžiaus automobilių parodoje. Tuo tarpu ribota serijinė gamyba turėtų prasidėti 2018 metais.