REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors vienintelė Lietuvoje lenktynių trasa „Nemuno žiedas“ deda dideles pastangas maksimaliai gerai lenktynių trasą paruošti naujam sezonui, tačiau trasos vadovybė, teigia, kad sulaukė dirbtinių trukdžių sklandžiam trasos eksploatavimui.
VšĮ “Nemuno žiedas” iniciatyva, tarpininkaujant LASF žiedo komiteto pirmininkui Dariui Grimbergui balandžio 26 dieną buvo atlikta pakartotina trasos apžiūra, kuomet „Lietuvos automobilių sporto federacijos“ „Saugaus varžybų organizavimo“ (LASF SVO) komiteto pirmininkas Romas Mažuolis teigiamai įvertino atliktus darbus, bei informavo, kad,  atlikus kelis nežymius darbus, bus suteikta trasos licencija vykdyti lenktynes. Tačiau sekmadienį, balandžio 28 dieną, apsilankius LASF SVO komiteto nariams atsirado papildomų nenumatytų “kliūčių” trasai gauti licenciją. Kokie tai trukdžiai, komiteto nariai vietoje neišsakė, tačiau pažadėjo informuoti raštu. Gautas LASF raštas nustebino VšĮ „Nemuno žiedas“ vadovybę, kadangi keliami reikalavimai yra neadekvatūs įvertinant esamą trasos finansinę būklę ir galimybes įvykdyti tokius darbus kaip 3 juostų atitvarų įrengimą, ko VšĮ „Nemuno žiedas“ trasa nemačiusi jau ne vienerius metus.
Nuo 2013 metų balandžio vidurio buvo derinamos trasos nuomos sąlygos su VšĮ “Mato Šalčiaus sporto klubu” dėl jų ketinamų vykdyti lenktynių gegužės 1 dieną. 2013 metų balandžio 17 dieną buvo išsiųsta sutartis pasirašymui, taip pat buvo sutarta jog VšĮ “Mato Šalčiaus sporto klubas” likus dešimčiai dienų iki renginio pradžios sumokės VšĮ “Nemuno žiedas” užstatą dėl ketinamų vykdyti varžybų. Tačiau iki pat balandžio 29 dienos, kuomet VšĮ “Mato Šalčiaus sporto klubas” savo internetiniame tinklalapyje paskelbė informaciją, jog nevykdys varžybų dėl nepriimtos trasos, lenktynių organizatorius ¸Nemuno žiedas" direktoriui nėra pateikęs informacijos ar vykdys varžybas, ar ne.
Autosportininkų bendruomenėje pastarąją savaitę buvo “vieša paslaptis”, jog „Mato Šalčiaus sporto klubas“ jau yra nusprendęs nevykdyti varžybų. Tą faktą patvirtino ir LASF SVO komiteto pirmininkas Romas Mažuolis, teigęs, jog  LASF yra priėmusi sprendimą „Mato Šalčiaus sporto klubui“ leisti nevykdyti minėtųjų varžybų. Tačiau iš LASF patvirtinto varžybų organizatoriaus  „Mato Šalčiaus sporto klubo“ jokių žinių nėra gauta iki šios dienos. Negana to, su  organizatoriumi nepavyksta susisiekti  mobiliuoju telefonu,į elektroninius laiškus jis taip pat neatsako iki šiol.
LASF autosporto bendruomenei norėtųsi užduoti klausimą: ar negalima įžvelgti jokių paralelių tarp to fakto, jog dabartiniai LASF SVO komitete dirbantys darbuotojai eilę metų yra dirbę Kačerginės “Nemuno žiede” buvusio vadovo E. Jako vadovavimo laikotarpiu? Ir nors darbai, nuveikti gerinant tiek žiedinių lenktynių trasos būklę, tiek jos saugumą yra akivaizdžiai matomi, tačiau licencija trasai nėra suteikiama.
Norėtume „Lietuvos auto sporto federacijos“ ir visų lenktynininkų paprašyti susimąstyti, ar po dešimtmečio sąstingio vėl nuosekliai tvarkoma „Nemuno žiedo“ trasa tikrai prarado savo saugumą? Ar Lietuvos realijoms neadekvačių reikalavimų kėlimas nekenkia visam žiedinių lenktynių autosportui? Ir ar nenutiks taip, kad dėl tokių priežasčių ateityje dar labiau sumažės autosportu užsiimančių žmonių?

Nors vienintelė Lietuvoje lenktynių trasa „Nemuno žiedas“ deda dideles pastangas maksimaliai gerai lenktynių trasą paruošti naujam sezonui, tačiau trasos vadovybė, teigia, kad sulaukė dirbtinių trukdžių sklandžiam trasos eksploatavimui.
VšĮ “Nemuno žiedas” iniciatyva, tarpininkaujant LASF žiedo komiteto pirmininkui Dariui Grimbergui balandžio 26 dieną buvo atlikta pakartotina trasos apžiūra, kuomet „Lietuvos automobilių sporto federacijos“ „Saugaus varžybų organizavimo“ (LASF SVO) komiteto pirmininkas Romas Mažuolis teigiamai įvertino atliktus darbus, bei informavo, kad,  atlikus kelis nežymius darbus, bus suteikta trasos licencija vykdyti lenktynes. Tačiau sekmadienį, balandžio 28 dieną, apsilankius LASF SVO komiteto nariams atsirado papildomų nenumatytų “kliūčių” trasai gauti licenciją. Kokie tai trukdžiai, komiteto nariai vietoje neišsakė, tačiau pažadėjo informuoti raštu. Gautas LASF raštas nustebino VšĮ „Nemuno žiedas“ vadovybę, kadangi keliami reikalavimai yra neadekvatūs įvertinant esamą trasos finansinę būklę ir galimybes įvykdyti tokius darbus kaip 3 juostų atitvarų įrengimą, ko VšĮ „Nemuno žiedas“ trasa nemačiusi jau ne vienerius metus.
Nuo 2013 metų balandžio vidurio buvo derinamos trasos nuomos sąlygos su VšĮ “Mato Šalčiaus sporto klubu” dėl jų ketinamų vykdyti lenktynių gegužės 1 dieną. 2013 metų balandžio 17 dieną buvo išsiųsta sutartis pasirašymui, taip pat buvo sutarta jog VšĮ “Mato Šalčiaus sporto klubas” likus dešimčiai dienų iki renginio pradžios sumokės VšĮ “Nemuno žiedas” užstatą dėl ketinamų vykdyti varžybų. Tačiau iki pat balandžio 29 dienos, kuomet VšĮ “Mato Šalčiaus sporto klubas” savo internetiniame tinklalapyje paskelbė informaciją, jog nevykdys varžybų dėl nepriimtos trasos, lenktynių organizatorius ¸Nemuno žiedas" direktoriui nėra pateikęs informacijos ar vykdys varžybas, ar ne.
Autosportininkų bendruomenėje pastarąją savaitę buvo “vieša paslaptis”, jog „Mato Šalčiaus sporto klubas“ jau yra nusprendęs nevykdyti varžybų. Tą faktą patvirtino ir LASF SVO komiteto pirmininkas Romas Mažuolis, teigęs, jog  LASF yra priėmusi sprendimą „Mato Šalčiaus sporto klubui“ leisti nevykdyti minėtųjų varžybų. Tačiau iš LASF patvirtinto varžybų organizatoriaus  „Mato Šalčiaus sporto klubo“ jokių žinių nėra gauta iki šios dienos. Negana to, su  organizatoriumi nepavyksta susisiekti  mobiliuoju telefonu,į elektroninius laiškus jis taip pat neatsako iki šiol.
LASF autosporto bendruomenei norėtųsi užduoti klausimą: ar negalima įžvelgti jokių paralelių tarp to fakto, jog dabartiniai LASF SVO komitete dirbantys darbuotojai eilę metų yra dirbę Kačerginės “Nemuno žiede” buvusio vadovo E. Jako vadovavimo laikotarpiu? Ir nors darbai, nuveikti gerinant tiek žiedinių lenktynių trasos būklę, tiek jos saugumą yra akivaizdžiai matomi, tačiau licencija trasai nėra suteikiama.
Norėtume „Lietuvos auto sporto federacijos“ ir visų lenktynininkų paprašyti susimąstyti, ar po dešimtmečio sąstingio vėl nuosekliai tvarkoma „Nemuno žiedo“ trasa tikrai prarado savo saugumą? Ar Lietuvos realijoms neadekvačių reikalavimų kėlimas nekenkia visam žiedinių lenktynių autosportui? Ir ar nenutiks taip, kad dėl tokių priežasčių ateityje dar labiau sumažės autosportu užsiimančių žmonių?

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų