REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS



Stebint žmones galima pastebėti, kad vieni eina per gyvenimą nieko nepriimdami sau į širdį ir prie nieko neprisirišdami, bet yra ir tokių, kurie pamilsta savo daiktus. Tokiu, kurie puoselėja ir saugo tai ką turi. Lygiai tokia pati situacija yra su automobilių savininkais. Pažiūrėkite į daugiabučių kiemus ir į aikšteles prie prekybos centrų. Dalis mašinų stovi su dar nuo rudens pridžiūvusiais purvais ir jau besiformuojančia nauja ekosistema. Kiti automobiliai spindi, blizga, o moterys priėjusios prie jų gali pasidažyti ir pasitaisyti suknelę, kaip prie veidrodžio. Tiesa, yra ir tokių, kurie mašinos nublizginimu neapsiriboja.
Vienas tokių tai tipelis iš Didžiosios Britanijos Brad'as Rayson'as. Šis Golf'as nėra jo pirmasis "antrukas". Prieš tai jis turėjo taip pat Golf MK2, kuris stovėjo ant tų pačių ratų, kuriuos matome, o viduje turėjo Recaro sėdynes. Ir anas Golf'as dar ir VR6 variklį po gaubtu slėpė, bet nieko nuostabaus, kad senyvo amžiaus mašinai kartais tiesiog natūraliai ateina paskutinioji. Variklis pradėjo byrėti. Brad'as negalėjo gyventi be automobilio, mat į darbą ir atgal visgi kažkaip reikėjo nukeliauti.



Kad turėtų pinigų kitai mašinai vyrukas įdėjo skelbimą, kad parduoda savo automobilio Recaro sėdynas už 700£, po kelių valandų atsirado ir pirkėjas. Tuomet, su 700£ kišenėje Brad'as nukeliavo į automobilių pardavimo aikštelę ir ten už 650£ įsigijo štai šį Golf'uką. Planų kažką daryti su mašina nebuvo, bet grįžus namo nesusivaldė ir uždėjo ratus nuo senojo automobilio. Uždėjus ratus, nebetiko standartinis mašinos aukštis. Tada viskas ir prasidėjo.
Bet kaip sako pats Brad'as, pinigų leisti šiam projektui jis nenorėjo, tad čia į pagalbą suskubo draugai. Vienas jų pritaikė išmetimą nuo VR6, kitas sumaišė dažus ratlankiams. Taip pat juos ir perdažė, mat dirbo kompanijoje, užsiimančioje tuom. Be jokių išlaidų visgi neapsiėjo. Pigiai rado bamperius su raudona apdaila, OMP Corsica vairą, ratų varžtus ir visokias kitokias smulkmenas. Teko įsigyti ir coil'us.



Kaip pats Bred'as sako, buvo dienų, kai norėjau viską mesti, pamiršti ir tiesiog nebelysti prie to reikalo, bet dabar atrodo, kad visas tas purvinas darbas atsipirko su dideliu kaupu, nes tos meilės automobiliui nepaslėpsi. Ir štai čia tas pavyzdys, kai žmogus myli ir prižiūri savo daiktus, kai žmogui nėra nusispjaut ir jis ne tik, kad vertina tai, ką turi, bet dar ir nori pakelti tą vertę. Daugelis tai pavadintų tiesiog kvailu fanatizmu, bet mes keliame nykščius į viršų ir džiaugiames, kad žmonės daro tai, kas jiem patinka ir daro tai gerai.







nuotraukos iš slammedia.net



Stebint žmones galima pastebėti, kad vieni eina per gyvenimą nieko nepriimdami sau į širdį ir prie nieko neprisirišdami, bet yra ir tokių, kurie pamilsta savo daiktus. Tokiu, kurie puoselėja ir saugo tai ką turi. Lygiai tokia pati situacija yra su automobilių savininkais. Pažiūrėkite į daugiabučių kiemus ir į aikšteles prie prekybos centrų. Dalis mašinų stovi su dar nuo rudens pridžiūvusiais purvais ir jau besiformuojančia nauja ekosistema. Kiti automobiliai spindi, blizga, o moterys priėjusios prie jų gali pasidažyti ir pasitaisyti suknelę, kaip prie veidrodžio. Tiesa, yra ir tokių, kurie mašinos nublizginimu neapsiriboja.
Vienas tokių tai tipelis iš Didžiosios Britanijos Brad'as Rayson'as. Šis Golf'as nėra jo pirmasis "antrukas". Prieš tai jis turėjo taip pat Golf MK2, kuris stovėjo ant tų pačių ratų, kuriuos matome, o viduje turėjo Recaro sėdynes. Ir anas Golf'as dar ir VR6 variklį po gaubtu slėpė, bet nieko nuostabaus, kad senyvo amžiaus mašinai kartais tiesiog natūraliai ateina paskutinioji. Variklis pradėjo byrėti. Brad'as negalėjo gyventi be automobilio, mat į darbą ir atgal visgi kažkaip reikėjo nukeliauti.



Kad turėtų pinigų kitai mašinai vyrukas įdėjo skelbimą, kad parduoda savo automobilio Recaro sėdynas už 700£, po kelių valandų atsirado ir pirkėjas. Tuomet, su 700£ kišenėje Brad'as nukeliavo į automobilių pardavimo aikštelę ir ten už 650£ įsigijo štai šį Golf'uką. Planų kažką daryti su mašina nebuvo, bet grįžus namo nesusivaldė ir uždėjo ratus nuo senojo automobilio. Uždėjus ratus, nebetiko standartinis mašinos aukštis. Tada viskas ir prasidėjo.
Bet kaip sako pats Brad'as, pinigų leisti šiam projektui jis nenorėjo, tad čia į pagalbą suskubo draugai. Vienas jų pritaikė išmetimą nuo VR6, kitas sumaišė dažus ratlankiams. Taip pat juos ir perdažė, mat dirbo kompanijoje, užsiimančioje tuom. Be jokių išlaidų visgi neapsiėjo. Pigiai rado bamperius su raudona apdaila, OMP Corsica vairą, ratų varžtus ir visokias kitokias smulkmenas. Teko įsigyti ir coil'us.



Kaip pats Bred'as sako, buvo dienų, kai norėjau viską mesti, pamiršti ir tiesiog nebelysti prie to reikalo, bet dabar atrodo, kad visas tas purvinas darbas atsipirko su dideliu kaupu, nes tos meilės automobiliui nepaslėpsi. Ir štai čia tas pavyzdys, kai žmogus myli ir prižiūri savo daiktus, kai žmogui nėra nusispjaut ir jis ne tik, kad vertina tai, ką turi, bet dar ir nori pakelti tą vertę. Daugelis tai pavadintų tiesiog kvailu fanatizmu, bet mes keliame nykščius į viršų ir džiaugiames, kad žmonės daro tai, kas jiem patinka ir daro tai gerai.







nuotraukos iš slammedia.net

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų