REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Po atliktų apkrovų bandymų, nuo gegužės 16-os dienos planuojama pilnai paleisti eismą naujuoju Vievio (Paparčių) viaduku.


Po atliktų apkrovų bandymų, nuo gegužės 16-os dienos planuojama pilnai paleisti eismą naujuoju Vievio (Paparčių) viaduku.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Įgyvendinus šio transporto mazgo rekonstrukcijos projektą, eismo sąlygos taps geresnės tiek tranzitiniam, tiek vietiniam transportui.

REKLAMA

Anot AB Lietuvos automobilių kelių direkcijos Transporto infrastruktūros statybos ir priežiūros departamento vadovo Evaldo Petriko, tai ypač gera ir itin laukta žinia Vievio ir jo apylinkėse gyvenantiems žmonėms.


„Pastačius naują viaduką ir šalia jo įrengus šiuolaikišką, kokybišką infrastruktūrą, visiems eismo dalyviams bus užtikrintas patogus ir svarbiausia – saugus susisiekimas, atitinkantis tarptautinius standartus. Taip pat svarbu pabrėžti,  kad pradėjus naudotis nauju viaduku, sumažės kelionės laikas, taip pat pagerės pėsčiųjų ir dviratininkų eismo sąlygos – jiems įrengta nauja infrastruktūra“, – sako E. Petrikas.

REKLAMA
REKLAMA

2021 m. pabaigoje pradėjus Vievio transporto mazgo (dviejų lygų sankryžos), kuriame susikerta valstybinės reikšmės magistralinis kelias A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda bei valstybinės reikšmės krašto kelias Nr. 221 Vievis–Aukštadvaris, projekto įgyvendinimą,  vadinamasis Paparčių viadukas buvo pilnai nugriautas, o vietoj jo iškilo naujas, šiuolaikinius standartus atitinkantis statinys. Tuo pačiu buvo rekonstruoti į jį vedantys jungiamieji keliai, įrengta reikalinga infrastruktūrą pėstiesiems ir dviratininkams, triukšmo slopinimo užtvaras, apšvietimas, į žiedines rekonstruotos buvusios sankryžos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Lyginant su anksčiau buvusiu senuoju viaduku organizuota eismo tvarka, dabartinis eismas iš dalies keisis dėl jungiamuosiuose keliuose įrengtų naujų, saugumą gerinsiančių, žiedinių sankryžų. Vairuotojus prašome būti atidžiais, vadovautis informacinių ženklų nuorodomis. Tuo pačiu primename, kad viaduko prieigose esančiais jungiamaisiais keliais ir naujai įrengtomis žiedinėmis sankryžomis vairuotojai galėjo naudotis jau anksčiau, nuo pernai metų gruodžio.


Paparčių senojo viaduko būklė buvo prasčiausia valstybinės reikšmės kelių tinkle, juo galėjo važiuoti tik riboto svorio sunkiasvoris transportas. Kelių direkcijos parengtame kelio statinių (tiltų, viadukų, estakadų, tunelių), esančių valstybinės reikšmės keliuose, statybos, rekonstravimo, kapitalinio remonto, projektų planavimo, rengimo ir įgyvendinimo prioritetinės eilės sąraše, pagal kurį atliekamas minėtos infrastruktūros tvarkymas, šis viadukas buvo pirmoje eilės vietoje.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų