REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Ilgai laukta premjera! Nors oficialiai modelis buvo pristatytas penktadienį, tačiau mes dar iki to sugebėjome pademonstruoti pirmąsias automobilio nuotraukas, kurios pabėgo į plačius interneto vandenis.
Turbūt jau daugelis esate susipažinę su nauja „BMW“ modelių numerologija, kuris kartais priverčia pasukti galvą ir paklausti kam to reikia. Vokiečiai jums atsakytų paprastai. „BMW“ nori atskirti sportiškesnius modelius nuo racionalių ir kasdieniškų automobilių. Todėl 3 serijos kupė ir kabrioletas nuo šiol žymi kaip 4 serija, o 1 serijos kupė ir kabrioletas nuo šio dėvės 2 serijos ženkliukus.
Ta proga, pasižiūrėkime į naują 2 serijos „BMW“ iš arčiau. Palyginus su ankstesniu modeliu, 2 serija yra 72 milimetrais ilgesnė, 32 milimetrais platesnė, o ratų bazė padidėjo 30 milimetrais.  Tokie pasikeitimai leido padidinti interjero erdvę ir bagažinės tūrį, kuris dabar išaugo iki 390 litrų. Tai yra daugiau negu septintos kartos „Golf“!

Ilgai laukta premjera! Nors oficialiai modelis buvo pristatytas penktadienį, tačiau mes dar iki to sugebėjome pademonstruoti pirmąsias automobilio nuotraukas, kurios pabėgo į plačius interneto vandenis.
Turbūt jau daugelis esate susipažinę su nauja „BMW“ modelių numerologija, kuris kartais priverčia pasukti galvą ir paklausti kam to reikia. Vokiečiai jums atsakytų paprastai. „BMW“ nori atskirti sportiškesnius modelius nuo racionalių ir kasdieniškų automobilių. Todėl 3 serijos kupė ir kabrioletas nuo šiol žymi kaip 4 serija, o 1 serijos kupė ir kabrioletas nuo šio dėvės 2 serijos ženkliukus.
Ta proga, pasižiūrėkime į naują 2 serijos „BMW“ iš arčiau. Palyginus su ankstesniu modeliu, 2 serija yra 72 milimetrais ilgesnė, 32 milimetrais platesnė, o ratų bazė padidėjo 30 milimetrais.  Tokie pasikeitimai leido padidinti interjero erdvę ir bagažinės tūrį, kuris dabar išaugo iki 390 litrų. Tai yra daugiau negu septintos kartos „Golf“!

REKLAMA


Iš pradžių antroji serija bus komplektuojama su trimis varikliais : 184 arklio galias išvystančiu keturių cilindrų benzininiu arba dyzeliniu motoru, 326 arklio galias turinčiu šešių cilindrų motoru. Vėliau prie jų prisijungs dar du dyzeliniai agregatai, kurie išvystys 143 ir 218 arklio galių. Visi automobiliai bus komplektuojami su šešių bėgių mechaninėmis arba su aštuonių bėgių automatinėmis pavarų dėžėmis.
Visi baziniai modelis bus žymimi „218d“ ženkliuku. Šis modelis turės dyzelinį variklį, kuris išvystys 143 arklio galias ir 320 NM sukimo momentą. Iki 100 km/val. su šiuo motoru automobilis įsibėgės per 8.9 sekundės ir pasieks 213 km/val. greitį. „220i“ ženkliuku pažymėtas modelis su 184 arklio galias turinčiu motoru iki 100 km/val. įsibėgės per 7 sekundes ir pasieks 235 km/val. maksimalų greitį. Modelių gamos pažiba „M235i“ iki 100 km/val. įsibėgės per penkias sekundes ir pasieks 250 km/val. maksimalų greitį.
Bazinėje įrangoje automobilis turės 16 colių lengvo lydinio ratlankius, automatinę klimato kontrolę, elektra valdomus langus ir dar keletą reikalingų funkcijų kasdieniniam važinėjimui.
Prekyboje antroji serija pasirodys kitų metų kovą ir kainuos nuo 103.000 litų. Už šią sumą gausite „220i“ ženkliuku pažymėtą modelį. Tačiau jeigu norėsite pačios sportiškiausios ir galingiausios 2 serijos modifikacijos, pasiruoškite pakloti 150.000 litų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų