REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Turbūt kiekvienas automanas pasakytų, jog ideali moteris - jaučianti aistrą automobiliams ir vis ieškanti būdų, kaip save realizuoti šioje srityje. Jeigu pritariate šiai nuomonei, tuomet kviečiame Jus susipažinti su viena iš „Sunrise Cruisers“ klubo įkūrėjų - Vitalija. 
Vitalija, kokį automobilį vairuoji?
- Mano automobilis - 2003 metais dienos šviesą išvydęs, kompaktiškas „Toyota Yaris TS“ su 1,5 litro darbinio tūrio varikliu, kuris sugeba išvystyti 105 arklio galias.
Kodėl įsigijai šį automobilį ir kiek laiko jis turimas?
- „Yarį“ turiu jau apie 5 metus. Mane visada domino automobiliai, tačiau jį pirkdama tikrai net neįtariau, jog kažkada pradėsiu jį modifikuoti ir tobulinti. Kaip šiandien pamenu tą dieną, kuomet pradėjau galvoti apie tai, jog aš noriu būtent „Toyota Yaris TS“ - sportiškiausios šio modelio versijos. Ši mintis mane šiek tiek neramino, tikrai labai dvejojau prieš pasiryždama jį pirkti. Vis dėlto, dabar džiaugiuosi, jog priėmiau teisingą sprendimą.
Kaip patekai į automanų pasaulį? 
- Pirmąją modifikaciją atlikau visai neseniai. Man, kaip merginai, buvo gan nedrąsu žengti į automobilių pasaulį. Neturėjau šia sritimi besidominčių draugų. Visgi, 2017 vasarą nebeištvėriau ir pasisiūliau tapti savanore viename automobilių renginyje. Nepasakyčiau, kad tikėjausi, jog tai išsivystys iki dabartinės situacijos, bet taip susiklostė, kad ten sutikau Dovydą, dabar jau mūsų klubo prezidentą. Su jo iniciatyva pamažu atsirado „Sunrise Cruisers“, o tuo pačiu ir milijonas planų mano automobiliui.
Kokias modifikacijas atlikai savo automobiliui? 
- Kol kas, modifikacijų sąrašas atrodo pakankamai kukliai. Standartines spyruokles pakeičiau į trumpesnes, „Tein“ gamintojo analogus, kurios padėjo sužeminti automobilio kėbulo prošvaisą.  Sumontavome didesnį išmetimo bakelį, atlikau keletą kosmetinių patobulinimų, tokių kaip : vėjo deflektoriai, galinė „JDM“ tempimo kilpa, pakeista antena.
Ar buvo iškilę kokių nors sunkumų „Yario“ tobulinimo eigoje?
- Kadangi darbų atlikta dar tikrai nedaug, tai ir sunkumai proporcingai nedideli. Viena klaida iš kurios tikrai pasimokiau kuomet pirmiau pasikeičiau išmetimo bakelį, o tik paskui spyruokles. Nuleidus „Yarį“ arčiau žemės teko pervirinti išmetimą, nes važiuojant per nelygumus duslintuvas ėmė liesti galinį tiltą ir nuolat daužėsi.
Kitas dalykas, kurį, nežinau, ar galiu vadinti sunkumu, yra žmonių nuostaba, kad kažkas užsiima tokius dalykus daryti su „Yariu“. Esu mačiusi daug nustebusių veidų bei girdėjusi tokių komentarų kaip - „Nesuprantu, kaip tave su „Yariu“ galėjo priimti į klubą“.
Žinau, kad Lietuvoje tai gan retai tarp automanų minimas automobilis, tačiau gal tame ir įdomumas.
Gal nutiko kažkas įdomaus pradedant modifikuoti automobilį?
- Spyruoklių keitimas buvo gan įdomus įvykis. Nors esu mergina, labai norėčiau kiek įmanoma daugiau darbų atlikti pati arba bent jau dalyvauti tame procese, todėl entuziastingai sutikau spyruokles keisti ne servise, o su draugais klubiečiais. Galiu pasakyti, jog pamačiau kaip smagu yra su bendraminčiais darbuotis prie mašinos. Pats spyruoklių keitimas nebuvo super sklandus, bet linksmas reikalas. Sužinojau, kad spyruoklės iš mašinos tiesiog pliumpt ir iškrenta, o nuimamos nuo amortizatoriaus taip šauna, kad dalys gali atsidurti kitame kieme (labai atsiprašau už neteisingus terminus ar kitokį nusikalbėjimą, bet tokia yra autentiška mergaitiška patirtis).
Kokie „Yario“ ateities planai?
- Apie ateities planus galėčiau parašyti knygą. Artimiausi – nauji, didesni ratai pavasariui bei spoileris. Galutinis tikslas yra turėti tikrai išskirtinį „Toyota“ hečbeką.

GALERIJA


Turbūt kiekvienas automanas pasakytų, jog ideali moteris - jaučianti aistrą automobiliams ir vis ieškanti būdų, kaip save realizuoti šioje srityje. Jeigu pritariate šiai nuomonei, tuomet kviečiame Jus susipažinti su viena iš „Sunrise Cruisers“ klubo įkūrėjų - Vitalija. 
Vitalija, kokį automobilį vairuoji?
- Mano automobilis - 2003 metais dienos šviesą išvydęs, kompaktiškas „Toyota Yaris TS“ su 1,5 litro darbinio tūrio varikliu, kuris sugeba išvystyti 105 arklio galias.
Kodėl įsigijai šį automobilį ir kiek laiko jis turimas?
- „Yarį“ turiu jau apie 5 metus. Mane visada domino automobiliai, tačiau jį pirkdama tikrai net neįtariau, jog kažkada pradėsiu jį modifikuoti ir tobulinti. Kaip šiandien pamenu tą dieną, kuomet pradėjau galvoti apie tai, jog aš noriu būtent „Toyota Yaris TS“ - sportiškiausios šio modelio versijos. Ši mintis mane šiek tiek neramino, tikrai labai dvejojau prieš pasiryždama jį pirkti. Vis dėlto, dabar džiaugiuosi, jog priėmiau teisingą sprendimą.
Kaip patekai į automanų pasaulį? 
- Pirmąją modifikaciją atlikau visai neseniai. Man, kaip merginai, buvo gan nedrąsu žengti į automobilių pasaulį. Neturėjau šia sritimi besidominčių draugų. Visgi, 2017 vasarą nebeištvėriau ir pasisiūliau tapti savanore viename automobilių renginyje. Nepasakyčiau, kad tikėjausi, jog tai išsivystys iki dabartinės situacijos, bet taip susiklostė, kad ten sutikau Dovydą, dabar jau mūsų klubo prezidentą. Su jo iniciatyva pamažu atsirado „Sunrise Cruisers“, o tuo pačiu ir milijonas planų mano automobiliui.
Kokias modifikacijas atlikai savo automobiliui? 
- Kol kas, modifikacijų sąrašas atrodo pakankamai kukliai. Standartines spyruokles pakeičiau į trumpesnes, „Tein“ gamintojo analogus, kurios padėjo sužeminti automobilio kėbulo prošvaisą.  Sumontavome didesnį išmetimo bakelį, atlikau keletą kosmetinių patobulinimų, tokių kaip : vėjo deflektoriai, galinė „JDM“ tempimo kilpa, pakeista antena.
Ar buvo iškilę kokių nors sunkumų „Yario“ tobulinimo eigoje?
- Kadangi darbų atlikta dar tikrai nedaug, tai ir sunkumai proporcingai nedideli. Viena klaida iš kurios tikrai pasimokiau kuomet pirmiau pasikeičiau išmetimo bakelį, o tik paskui spyruokles. Nuleidus „Yarį“ arčiau žemės teko pervirinti išmetimą, nes važiuojant per nelygumus duslintuvas ėmė liesti galinį tiltą ir nuolat daužėsi.
Kitas dalykas, kurį, nežinau, ar galiu vadinti sunkumu, yra žmonių nuostaba, kad kažkas užsiima tokius dalykus daryti su „Yariu“. Esu mačiusi daug nustebusių veidų bei girdėjusi tokių komentarų kaip - „Nesuprantu, kaip tave su „Yariu“ galėjo priimti į klubą“.
Žinau, kad Lietuvoje tai gan retai tarp automanų minimas automobilis, tačiau gal tame ir įdomumas.
Gal nutiko kažkas įdomaus pradedant modifikuoti automobilį?
- Spyruoklių keitimas buvo gan įdomus įvykis. Nors esu mergina, labai norėčiau kiek įmanoma daugiau darbų atlikti pati arba bent jau dalyvauti tame procese, todėl entuziastingai sutikau spyruokles keisti ne servise, o su draugais klubiečiais. Galiu pasakyti, jog pamačiau kaip smagu yra su bendraminčiais darbuotis prie mašinos. Pats spyruoklių keitimas nebuvo super sklandus, bet linksmas reikalas. Sužinojau, kad spyruoklės iš mašinos tiesiog pliumpt ir iškrenta, o nuimamos nuo amortizatoriaus taip šauna, kad dalys gali atsidurti kitame kieme (labai atsiprašau už neteisingus terminus ar kitokį nusikalbėjimą, bet tokia yra autentiška mergaitiška patirtis).
Kokie „Yario“ ateities planai?
- Apie ateities planus galėčiau parašyti knygą. Artimiausi – nauji, didesni ratai pavasariui bei spoileris. Galutinis tikslas yra turėti tikrai išskirtinį „Toyota“ hečbeką.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų