REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmadienio popietę žurnalistas ir keliautojas Vitoldas Milius kartu su dar dviem „The Longest Drive“ ekipažo nariais finišavo Adatos iškyšulyje net 7 valandomis pagerindami ankstesnį rekordą. Įspūdingą kelionės maršrutą iš šiauriausio Europos į piečiausią Afrikos tašką, vedusį prie 20 skirtingų valstybių teritorijų, keliautojai su visureigiu „Porsche Cayenne“ įveikė per 8 dienas 21 valandą ir 3 minutes.
„Ankstesnis rekordinis laikas, kurį siekėme pagerinti, buvo itin geras. Dėl to mums reikėjo važiuoti itin atidžiai ir bandyti išvengti bet kokių klaidų, kurios niekais galėjo paversti visas pastangas. O stengtis tikrai buvo dėl ko, nes iki šiol daugiau žmonių yra vaikščioję ant Mėnulio paviršiaus, negu be sustojimo įveikę tokį atstumą. Būtent dėl tokio rekordo stengėmės nuolatos judėti tik pirmyn“, – po finišo Adatos kyšulyje kalbėjo V. Milius.
Pasak jo, nors savo kelionei pasirinkdami visureigį „Porsche Cayenne“ jo patikimumu ekipažo nariai neabejojo, vis dėlto jis savo galimybėmis viršijo bet kokius išankstinius lūkesčius. „Jei „Porsche Cayenne“ sugebėjo atlaikyti tai, ko mes iš jo pareikalavome per savo kelionę, bet kuris kitas jo savininkas gali būti ramus dėl šio modelio pajėgumo ir patikimumo“, – „The Longest Drive“ ekipažo vertinimą išsakė V. Milius.

Pirmadienio popietę žurnalistas ir keliautojas Vitoldas Milius kartu su dar dviem „The Longest Drive“ ekipažo nariais finišavo Adatos iškyšulyje net 7 valandomis pagerindami ankstesnį rekordą. Įspūdingą kelionės maršrutą iš šiauriausio Europos į piečiausią Afrikos tašką, vedusį prie 20 skirtingų valstybių teritorijų, keliautojai su visureigiu „Porsche Cayenne“ įveikė per 8 dienas 21 valandą ir 3 minutes.
„Ankstesnis rekordinis laikas, kurį siekėme pagerinti, buvo itin geras. Dėl to mums reikėjo važiuoti itin atidžiai ir bandyti išvengti bet kokių klaidų, kurios niekais galėjo paversti visas pastangas. O stengtis tikrai buvo dėl ko, nes iki šiol daugiau žmonių yra vaikščioję ant Mėnulio paviršiaus, negu be sustojimo įveikę tokį atstumą. Būtent dėl tokio rekordo stengėmės nuolatos judėti tik pirmyn“, – po finišo Adatos kyšulyje kalbėjo V. Milius.
Pasak jo, nors savo kelionei pasirinkdami visureigį „Porsche Cayenne“ jo patikimumu ekipažo nariai neabejojo, vis dėlto jis savo galimybėmis viršijo bet kokius išankstinius lūkesčius. „Jei „Porsche Cayenne“ sugebėjo atlaikyti tai, ko mes iš jo pareikalavome per savo kelionę, bet kuris kitas jo savininkas gali būti ramus dėl šio modelio pajėgumo ir patikimumo“, – „The Longest Drive“ ekipažo vertinimą išsakė V. Milius.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vitoldas Milius


Nors visi „The Longest Drive“ ekipažo nariai yra patyrę keliautojai, įveikę ne vieną ilgą distanciją, net ir jiems praktiškai be sustojimo įveikti daugiau kaip 17 tūkst. km atstumą buvo tikras iššūkis. Tam, kad pavyktų pagerinti ankstesnį 9 d. 4 val. 9 min. rekordą, ekipažui prireikė kruopščiai suplanuoti maršrutą, laikytis griežtos vairavimo ir sustojimų tvarkos, stengtis kuo labiau tausoti visureigį „Porsche Cayenne“.
Pavyzdžiui, sustojimų laikas degalinėse užsipilti kuro neviršydavo 8 minučių, žieminės padangos taip pat buvo pakeistos per greičiau negu 8 minutes, o du pažeisti ratai suremontuoti per 40 minučių.
Šios rekordinės kelionės metu „The Longest Drive“ ekipažas kirto iš viso 20-ies valstybių teritorijas įskaitant Norvegiją, Suomiją, Švediją, Daniją, Vokietiją, Čekiją, Slovakiją, Vengriją, Serbiją, Bulgariją, Turkiją, Izraelį, Egiptą, Sudaną, Etiopiją, Keniją, Tanzaniją, Zambiją, Botsvaną ir Pietų Afrikos respubliką.

REKLAMA

Porsche Cayenne visureigis


Tam, kad kertant valstybių sienas būtų sugaištama kaip galima mažiau laiko, „The Longest Drive“ ekipažui teko iš anksto pasirūpinti reikalingais dokumentais, pasirinkti palankesnes vietas kirsti sienos ir rasti vietinių žmonių, kurie pagelbėtų esant pasienyje. Pasak V. Miliaus, kirsti skirtingų valstybių sienas buvo gana nelengva užduotis, nes kiekviena šalis turi savus reikalavimus ir įvairių niuansų.
Kitas sudėtingas dalykas buvo važiavimas ištisą parą ir poreikis būti sutelkus dėmesį. „Nors „Porsche“ visureigį vairavome keisdamiesi kas 6 valandas, kiekvienas turėjome galimybę ilsėtis galinėje sėdynėje, vis tiek miego visiems labiausia norėjosi nakties metu. Be to, bet kuriuo paros metu į kelią neprognozuotai išbėgti daugybė laukinių žvėrių įskaitant zebrus, asilus, karves, beždžiones, žirafas ar dramblius, todėl reikia būti pasiruošus reaguoti visą laiką, o tai nėra lengva“, – patirtimi dalijosi V. Milius.
Nepaisant visų iššūkių, „Porsche Cayenne“ finišą pasiekė ir rekordą pagerino su minimaliais nuostoliais – dėl itin prastos būklės kelių važiuojant per Etiopiją buvo sulankstyti automobilio ratlankiai (vėliau greitai ištiesinti vietinėse dirbtuvėse) ir pažeisti pakabos elementai, taip pat atsirado du įskilimai ant priekinio automobilio stiklo. Taip pat įsipylus prastos kokybės degalų Etiopijoje laikinai sustreikavo automobilio variklis, bet šią problemą pavyko išspręsti kuro baką papildžius kokybiškesniais degalais.
V. Miliaus ir kitų ekipažo narių pilotuotas „Porsche Cayenne“ buvo specialiai paruoštas tokiai kelionei pridėjus papildomas apatinės kėbulo dalies apsaugas, saugos lankus viduje, gervę ir galingus LED žibintus priekyje, šaldytuvą ir 221 litro talpos kuro baką, kuris vienu užpylimu leido nuvažiuoti net 2 400 km atstumą. Visureigio ratus suka gamyklinis šešių cilindrų dyzelinis variklis, išvystantis 245 AG galią. Vidutinės kuro sąnaudos kelionės metu siekė apie 11 l/ 100 km, o iš viso sunaudota 1949 litrai dyzelino.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų