REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu bent kartą keliavote į Vakarų Europą, greičiausiai tikrai matėte kaip atrodo Vokietijos greitkeliai ir kokie automobiliai juose važinėja. 90 procentų greitkeliuose zujančių automobilių būna vietinės gamybos, tačiau karts nuo karto galima išvysti ir egzotiškesnį egzempliorių. Pavyzdžiui? Kad ir štai ši „Nissan Silvia“.
Iki šiol populiarumu visame pasaulyje nesiskundžiantis modelis mėgstamas dėl daugybės dalykų. Iki šiol akį traukianti išvaizda, storas aftermarketinių detalių katalogas, puikus valdymas. Tai tik keletas šio automobilio privalumų.
Tą patį pasakytų ir štai šios „S14A“ savininkas Martinas, kuris sportišką „Nissan“ įsimylėjo dar 2007 metais. Nuo tada Martino rankose esantis „Nissan“ atsinaujino iš pagrindų.
Automobilis buvo apsilankęs dažymo kameroje, priekinės ir galinės arkos buvo praplatintos maždaug 5 centimetrais, buvo pakeistos visos pakaboje esančios detalės.
Kalbant apie išvaizdą, labiausiai akį traukia „Work VS-XX“ ratlankiai. Tiek priekyje,tiek gale sumontuotų ratlankių diametras yra 18 colių. Tuo tarpu plotis - 9.5 colių priekyje ir 10.5 colio gale.
Po kapotu stūkso perrinktas „SR22““ benzininis variklis. Pagal šiuolaikinius standartus - tokiame modelyje turėtų būti „2JZ“ arba „RB“ agregatas, tačiau Martinui tai visiškai nerūpi.

Jeigu bent kartą keliavote į Vakarų Europą, greičiausiai tikrai matėte kaip atrodo Vokietijos greitkeliai ir kokie automobiliai juose važinėja. 90 procentų greitkeliuose zujančių automobilių būna vietinės gamybos, tačiau karts nuo karto galima išvysti ir egzotiškesnį egzempliorių. Pavyzdžiui? Kad ir štai ši „Nissan Silvia“.
Iki šiol populiarumu visame pasaulyje nesiskundžiantis modelis mėgstamas dėl daugybės dalykų. Iki šiol akį traukianti išvaizda, storas aftermarketinių detalių katalogas, puikus valdymas. Tai tik keletas šio automobilio privalumų.
Tą patį pasakytų ir štai šios „S14A“ savininkas Martinas, kuris sportišką „Nissan“ įsimylėjo dar 2007 metais. Nuo tada Martino rankose esantis „Nissan“ atsinaujino iš pagrindų.
Automobilis buvo apsilankęs dažymo kameroje, priekinės ir galinės arkos buvo praplatintos maždaug 5 centimetrais, buvo pakeistos visos pakaboje esančios detalės.
Kalbant apie išvaizdą, labiausiai akį traukia „Work VS-XX“ ratlankiai. Tiek priekyje,tiek gale sumontuotų ratlankių diametras yra 18 colių. Tuo tarpu plotis - 9.5 colių priekyje ir 10.5 colio gale.
Po kapotu stūkso perrinktas „SR22““ benzininis variklis. Pagal šiuolaikinius standartus - tokiame modelyje turėtų būti „2JZ“ arba „RB“ agregatas, tačiau Martinui tai visiškai nerūpi.

REKLAMA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų