REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kiekvienas iš mūsų, bent vieną kartą, yra susidūręs su orą išleidusia padanga. Tą akimirką negailime vaizdingų žodžių, kurie tikrai nepriklauso lietuviškam žodynui ir bandome suprasti kodėl tai atsitiko.
Padangų ir automobiliams skirtų komponentų gamintoja – „Continental“, panašu, surado daugelį vairuotojų erzinančios problemos būdą – „Continental ContiSeal“ padangą. „Continental“ įvairių automobilių vairuotojams šiuo metu siūlo įsigyti naujos kartos padangą, kuri, teoriškai, yra atspari įvairiausiems pažeidimams. Pasak gamintojo, naujoji „Continental ContiSeal“ padanga gali atlaikyti tradicinių kenkėjų atakas: stiklo šukės, „netyčia“ pamesti vinys ir t. t.

Kiekvienas iš mūsų, bent vieną kartą, yra susidūręs su orą išleidusia padanga. Tą akimirką negailime vaizdingų žodžių, kurie tikrai nepriklauso lietuviškam žodynui ir bandome suprasti kodėl tai atsitiko.
Padangų ir automobiliams skirtų komponentų gamintoja – „Continental“, panašu, surado daugelį vairuotojų erzinančios problemos būdą – „Continental ContiSeal“ padangą. „Continental“ įvairių automobilių vairuotojams šiuo metu siūlo įsigyti naujos kartos padangą, kuri, teoriškai, yra atspari įvairiausiems pažeidimams. Pasak gamintojo, naujoji „Continental ContiSeal“ padanga gali atlaikyti tradicinių kenkėjų atakas: stiklo šukės, „netyčia“ pamesti vinys ir t. t.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


Eksperimento autoriai – „GTÜ“, norėdami išsiaiškinti ar „Continental“ kompanija nemeluoja, įsigijo kelis „ContiSeal“ padangos vienetus ir į kiekvieną iš jų įsuko po 50 ir 40 milimetrų ilgio varžtus. Drąsu? Drąsu.

REKLAMA

Eksperimento akimirka


Sekantis žingsnis – abi defektą turinčios padangos buvo sumontuotos ant „Volkswagen Passat“ automobilio, kurį eksperimento autoriai naudoja kiekvieną dieną. Kas toliau? O toliau – įdomybės.
Eksperimento autoriai norėdami tinkamai išbandyti „Continental“ padangas, defektą turinčias padangas išbandė ne uždaroje lenktynių trasoje, o bendro naudojimo keliuose, sukurdami realias važiavimo sąlygas. Tai reiškia, jog automobilis didžiuliais greičiais važinėjo greitkeliais, pirmyn ir atgal malėsi po siauras miesto gatves.
Galutinis rezultatas – stebėtinai geras. Du varžtus turėjusios padangos puikiai atlaikė 20 000 kilometrų testą. Pažvelgę į padangas jie matė tik tradicinius padangų nusidėvėjimo požymius.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų