REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietija yra didžiausia naujų automobilių rinkų Europoje, todėl bet kokie pokyčiai šioje šalyje turi įtakos visiems automobilių gamintojams.
Kaip bebūtų keista, tačiau Vokietija buvo viena iš nedaugelio Europos Sąjungos šalių, kuri labai ilgai dvejojo ar remti elektromobilumą, tačiau ilgainiui pradėjo įgyvendinti itin dosnią subsidijų programą.
Šiuo metu elektromobiliais besidomintys vokiečiai gali tikėtis 6000 eurų subsidijos elektromobiliams, kurių kaina neviršija 40 000 eurų, ir 4500 eurų subsidijos elektromobiliams, kurių kaina neviršija 60 000 eurų. Tačiau kartu su regioninėmis subsidijomis ir lengvatinėmis importuotojo sąlygomis parama gali išaugti iki daugiau kaip 9 000 eurų.
Vis dėlto, ši parama neatsiranda iš oro. Subsidijos dalinamos iš bendro mokesčių mokėtojų biudžeto, kurie, galbūt, mieliau norėtų matyti, jog jų sumokėti mokesčiai būtų skiriami ne elektromobilių įsigijimui skatinti. Nepaisant nemažo nepasitenkinimo, „žaliosios“ vyriausybės nariai iš pradžių planavo vienos subsidijos sumą padidinti iki net 10 800 eurų, tačiau, galiausiai, nugalėjo ekonominiai argumentai.
Mercedes-EQ. EQE 350, 2021 Mercedes-EQ. EQE 350, 2021
Naujienų agentūros „Reuters“ duomenimis, vyriausybės nariai vieningai sutarė visiškai nutraukti elektromobilių subsidijų programą, kai bus išnaudotas 3,4 mlrd. eurų siekiantis subsidijų paketas.
Be to, nuo kitų metų bus sumažinta subsidijų suma. Tai paskelbė Vokietijos ekonomikos ministras Robertas Habeckas: „Elektromobiliai tampa vis populiaresni ir artimiausioje ateityje gyventojams nebereikės valstybės paramos juos įsigyjant“, – pridūrė R.Habeckas.
Pagal socialdemokratų, žaliųjų ir liberaliosios FDP vyriausybės planus nuo kitų metų pradžios parama elektromobiliams, kurių kaina neviršija 40 000 eurų, bus sumažinta 1 500 iki 4 500 eurų, o 2024 m. – iki 3 000 eurų. Brangesniems nei 40 000 eurų automobiliams parama nuo 2023 m. bus mažinama iki 2 000 eurų, o nuo 2023 m. – iki 3 000 eurų.
Vyriausybė taip pat nutrauks paramą iš tinklo įkraunamiems hibridiniams automobiliams įsigyti.
Vokietijoje elektromobilių paklausa 2021 metais, palyginus su 2020 metais, išaugo beveik dvigubai – iki 328 tūkst. vienetų.

Vokietija yra didžiausia naujų automobilių rinkų Europoje, todėl bet kokie pokyčiai šioje šalyje turi įtakos visiems automobilių gamintojams.
Kaip bebūtų keista, tačiau Vokietija buvo viena iš nedaugelio Europos Sąjungos šalių, kuri labai ilgai dvejojo ar remti elektromobilumą, tačiau ilgainiui pradėjo įgyvendinti itin dosnią subsidijų programą.
Šiuo metu elektromobiliais besidomintys vokiečiai gali tikėtis 6000 eurų subsidijos elektromobiliams, kurių kaina neviršija 40 000 eurų, ir 4500 eurų subsidijos elektromobiliams, kurių kaina neviršija 60 000 eurų. Tačiau kartu su regioninėmis subsidijomis ir lengvatinėmis importuotojo sąlygomis parama gali išaugti iki daugiau kaip 9 000 eurų.
Vis dėlto, ši parama neatsiranda iš oro. Subsidijos dalinamos iš bendro mokesčių mokėtojų biudžeto, kurie, galbūt, mieliau norėtų matyti, jog jų sumokėti mokesčiai būtų skiriami ne elektromobilių įsigijimui skatinti. Nepaisant nemažo nepasitenkinimo, „žaliosios“ vyriausybės nariai iš pradžių planavo vienos subsidijos sumą padidinti iki net 10 800 eurų, tačiau, galiausiai, nugalėjo ekonominiai argumentai.
Mercedes-EQ. EQE 350, 2021 Mercedes-EQ. EQE 350, 2021
Naujienų agentūros „Reuters“ duomenimis, vyriausybės nariai vieningai sutarė visiškai nutraukti elektromobilių subsidijų programą, kai bus išnaudotas 3,4 mlrd. eurų siekiantis subsidijų paketas.
Be to, nuo kitų metų bus sumažinta subsidijų suma. Tai paskelbė Vokietijos ekonomikos ministras Robertas Habeckas: „Elektromobiliai tampa vis populiaresni ir artimiausioje ateityje gyventojams nebereikės valstybės paramos juos įsigyjant“, – pridūrė R.Habeckas.
Pagal socialdemokratų, žaliųjų ir liberaliosios FDP vyriausybės planus nuo kitų metų pradžios parama elektromobiliams, kurių kaina neviršija 40 000 eurų, bus sumažinta 1 500 iki 4 500 eurų, o 2024 m. – iki 3 000 eurų. Brangesniems nei 40 000 eurų automobiliams parama nuo 2023 m. bus mažinama iki 2 000 eurų, o nuo 2023 m. – iki 3 000 eurų.
Vyriausybė taip pat nutrauks paramą iš tinklo įkraunamiems hibridiniams automobiliams įsigyti.
Vokietijoje elektromobilių paklausa 2021 metais, palyginus su 2020 metais, išaugo beveik dvigubai – iki 328 tūkst. vienetų.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų