REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Automobilių dirbtuvės - kaip jos turėtų atrodyti? kokio dydžio jos turėtų būti? Greičiausiai ne vienas automanas krapštydamasis prie savo automobilio ne kartą trumpam atitrūko nuo realybės ir pasvajodavo apie dirbtuves, kuriose stovėtų ne vienas, bet keletas automobilių, jose būtų aukščiausios klasės įranga, o klientų ratas būtų toks platus, jog nereikėtų rūpintis jų paieška.
Ryžtis įgyvendinti savo svajonę reikia turėti ne tik didžiulio noro, bet ir užsispyrimo, kuris padėtų siekti savo tikslų. Kas be ko, nemažą vaidmenį įgyvendinant svajonę atlieka ir pinigai, tačiau norint kažką turėti, nereikia laukti, o eiti ir pasiimti. Šį kartą Jus supažindinsime su Dariumi ir jo svajone - automobilių dirbtuvėmis.

Automobilių dirbtuvės - kaip jos turėtų atrodyti? kokio dydžio jos turėtų būti? Greičiausiai ne vienas automanas krapštydamasis prie savo automobilio ne kartą trumpam atitrūko nuo realybės ir pasvajodavo apie dirbtuves, kuriose stovėtų ne vienas, bet keletas automobilių, jose būtų aukščiausios klasės įranga, o klientų ratas būtų toks platus, jog nereikėtų rūpintis jų paieška.
Ryžtis įgyvendinti savo svajonę reikia turėti ne tik didžiulio noro, bet ir užsispyrimo, kuris padėtų siekti savo tikslų. Kas be ko, nemažą vaidmenį įgyvendinant svajonę atlieka ir pinigai, tačiau norint kažką turėti, nereikia laukti, o eiti ir pasiimti. Šį kartą Jus supažindinsime su Dariumi ir jo svajone - automobilių dirbtuvėmis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Buvo


Nuo garažo iki dirbtuvių
Ne vienas žymus verslininkas yra pasakęs, jog svajonė pas tave pati neateis, ją turi pasiimti pats. Tačiau tai padaryti reikia apsišarvuoti kantrybe ir tikslingai siekti savo tikslų, kurie po truputėlį padės priartėti prie savo svajonės. Dariaus galvoje automobilių dirbtuvių vaizdai sukosi ne vieną valandą ir ne vieną mėnesį. Tačiau vieną dieną Darius priėjo sankryžą, kurioje reikėjo pasirinkti kuriuo keliu toliau reikės eiti. Ar dirbti tą patį nuobodų darbą ir toliau svajoti apie automobilių dirbtuves ar susiimti ir žengti pirmąjį žingsnį link šios minties įgyvendinimo.
Lūžis Dariaus gyvenime įvyko 2009 metų rugsėjį, kai automobiliams silpnybę turintis vyras atsidarė įmonę, išsinuomavo kuklų garažą ir jame pradėjo mokytis automobilinių plėvelių dengimo amato. Pirmieji eksperimentai buvo atlikti ant nuosavo automobilio, atsiradus įgūdžiams, automobiline plėvele buvo papuošti draugų vairuojamos mašinos, o vėliau, po truputėlį, po truputėlį atsirado ir klientai, kurie į Dariaus dirbtuves atvykdavo su rekomendacijomis.

REKLAMA

Buvo (2)


Plėvele - geriausias būdas pakeisti automobilio išvaizdą
Norint pakeisti automobilio išvaizdą, būdų tai padaryti yra įvairiausių. Viskas priklauso tik nuo automobilio vairuojančio automano ir jo vaizduotės. Tuo tarpu Darius yra įsitikinęs, jog specialiai automobiliams skirtos plėvelės yra bene geriausias ir efektyviausias būdas pakeisti vairuojamos mašinos išvaizdą. Ne vienerius metus įvairiomis spalvomis specialia plėvele automobilius dengiantis Darius neslepia, jog ši technologija leidžia išlaisvinti vyro vaizduotę.
„Nuostabu matyti kaip per tokį trumpą laiką, maždaug 3 dienas, pavyksta pakeisti automobilio išvaizdą. Tai yra unikalus procesas, kuris leidžia artimiau susipažinti su dirbtuvėse esančiu automobiliu“, - priduria Darius.

REKLAMA
REKLAMA

Buvo (3)


Tačiau ar tai vieninteliai plėvelės privalumai?, - paklausėme Dariaus.
Šalia „Porsche 911 GT3“ dirbantys Darius su šypsena atsako, jog privalumų yra daugiau nei vienas. Jeigu palygintume automobilio dažymą kameroje ir plėvelės dengimo procesą, pastarasis yra greitesnis. Plėvele taip pat apsaugo laką nuo akmenukų, įbrėžimų, o kokybiškai pagražintų automobilių vertė visada būna didesnė.

Buvo (4)


Kokybė - svarbiausia 
Kaip manote, kodėl visas pasaulis mano, jog vokiški automobiliai yra patys kokybiškiausi? Aišku, tai galioja ne visiems, bet didžioji dauguma vokiečių mėgsta preciziškumą, didžiulį dėmesį detalėms ir kokybiškai atliktą darbą.
„Dirbti su vokiečiais vienas malonumas, tačiau norint gauti jų pasitikėjimą, reikia nuolatos palaikyti aukštą kartelę ir neužmigti ant laurų“, - priduria Darius.
Vokietijoje gyvenančių automanų palankumą užsitarnavęs Darius neslepia, jog geras pasiruošimas yra pats svarbiausias, nes viena klaida gali kainuoti labai daug, ypač jeigu klientas yra įnoringas ir į dirbtuves atvaręs savo „Porsche“ ar „Lamborghini“ automobilį tikisi kokybiškai teikiamų paslaugų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Buvo (5)


Stebėdami kaip Darius pluša prie daugiau kaip 130 tūkst. eurų kainuojančio automobilio, mes paklausėme - „Kaip vyksta plėvelės apvilkimo procesas? Nuo ko reikia pradėti?“
„Automobilis tarsi didžiulis konstruktorius, kurį reikia išardyti ir po to surinkti. Viskas prasideda nuo automobilio išardymo, vėliau pereiname prie intensyvaus valymo, kiekvienas kampukas, kiekviena detalė turi būti švari. Tik po to supjaustome plėvelę ir ja apdengiame įvairias kėbulo dalis“, - pasakoja Darius.

Buvo (6)


„Plušant su įvairiausiais automobiliais, greičiausiai susiduriate ir sunkumais. Koks automobilis pareikalavo daugiausiai Jūsų dėmesio ir pastangų?“, - paklausėme Dariaus, kuris sportiškojo „GT3“ dengimą plėvele perleido savo kolegai.
„Daugiausiai prakaito ir kantrybės pareikalavo „Lamborghini Aventador“. Itališkos formos turi savo žavesio, bet norėdami jį padengti plėvele, turėjome jį beveik visą išrinkti ir vėliau surinkti. Pasijutome, lyg dirbtume „Lamborghini“ gamykloje“, - su šypsena veide pasakoja Darius.
„Nemažai dėmesio pareikalavo ir vienas naujausių mūsų projektų - iš Lietuvos atvykęs „BMW M6“ su „Hamann Mirr6r“ apdaila. Šio automobilio savininkas iš Lietuvos į Vokietiją atvyko tik dėl vienos priežasties - papuošti savo automobilį su „Chrome Blue Matte“ plėvele. Galutinis rezultatas - fantastiškas“, - priduria Darius.

REKLAMA

Buvo (7)


Ateities planuose - plėtra
„Niekada nereikia sustoti“, - neslepia Darius. Įgyvendinus užsibrėžtus tikslus, reikia siekti naujų, kurie suteiktų motyvacijos judėti į priekį, pažinti likusį pasaulį ir galbūt minimaliai prisidėti prie jo pakeitimo.
Apie ateities planus Darius kalba atsargiai. Prieš vienerius metus Dariaus vadovaujamos dirbtuvės pradėjo bendradarbiauti su „PP-Performance“. Vokietijoje ir Jungtiniuose Arabų Emyratuose savo atstovybes turinti įmonė teikia kitokias paslaugas nei Dariaus valdoma „Fostla“. Į „PP-Performance“ specialistus kreipiasi tie, kuriems reikia galingesnio variklio, standesnės pakabos ar „riebiau“ skambančios išmetimo sistemos.
„Bendradarbiaudami su PP-Performance, galėjome padidinti mūsų klientų ratą, nes kas mėgsta gražias mašinas, tas mėgsta ir greitas mašinas“, - priduria Darius.
Visgi, artimiausioje ateityje, Darius sieks įgyvendinti kitą savo užsibrėžtą tikslą. Lietuvio planuose praplėsti dirbtuvių plotą, priimti daugiau darbuotojų, plėsti paslaugų spektrą ir į gatves išleisti kuo daugiau išskirtinių automobilių.

GALERIJA


Nuotraukų autorius -
Arnoldas Ivanauskas / AI MEDIA

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų