REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Koenig Specials“ vardu pažymėti ratuočiai kadaise dominavo patobulintų automobilių arenoje. Tradicijų laužymas, kitų nuomonių nepaisymas ir siekis visomis įmanomomis prasmėmis sukurti išskirtinius automobilius padėjo „Koenig Specials“ tapti žinomai visame pasaulyje.
„Koenig Specials“ dirbtuvėse buvo tobulinami įvairūs automobiliai, tačiau „Ferrari“ kūriniams bendrovės darbuotojai turėjo ypatingą silpnybę. Ypač „Ferrari Testarossa“ modeliui, kuris iki šiol stebina neįprastomis kėbulo linijomis.

„Koenig Specials“ vardu pažymėti ratuočiai kadaise dominavo patobulintų automobilių arenoje. Tradicijų laužymas, kitų nuomonių nepaisymas ir siekis visomis įmanomomis prasmėmis sukurti išskirtinius automobilius padėjo „Koenig Specials“ tapti žinomai visame pasaulyje.
„Koenig Specials“ dirbtuvėse buvo tobulinami įvairūs automobiliai, tačiau „Ferrari“ kūriniams bendrovės darbuotojai turėjo ypatingą silpnybę. Ypač „Ferrari Testarossa“ modeliui, kuris iki šiol stebina neįprastomis kėbulo linijomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Ferrari Testarossa Koenig Specials


„Koenig Specials“ būtent šiam modeliui siūlė keletą skirtingų pagrąžinimo programų, kurių dėka pasikeisdavo automobilio išvaizda ir interjeras, tačiau mums didžiausią įspūdį palikdavo „Koenig Specials“ sugebėjimas iš 12 cilindrų variklio išspausti absoliutų maksimumą.
Pirmuoju laipteliu link beprotybės ir vaikiško krykštavimo turėjo 700 arklio galių, tačiau metams bėgant „Koenig Specials“ specialistai sugebėjo iš 12 cilindrų agregato išspausti 1000 arklio galių. Pati brangiausia „Competition Evolution“ versija sugebėdavo netgi pasiekti 370 km/val. greitį ir iki 100 km/val. įsibėgėti per 3,5 sekundės. Ir visa tai vyko devintame dešimtmetyje.
Tuo tarpu Vokietijoje parduodamas egzempliorius bando įsiterpti tarp kukliausių ir pajėgiausių „Koenig Specials“ kūrinių. Šis,
juodos spalvos egzempliorius gali pasiūlyti 900 arklio galių išvystantį agregatą.
Nuo 1987-ųjų iki dabar patobulinta „Ferrari Testarossa“ įveikė vos 14 tūkst. kilometrų, tačiau vargu ar didžioji dalis iš jų buvo įveikta važiuojant 90 km/val. greičiu.
Kaip ir galėjote tikėtis, automobilį parduodantis asmuo gali parodyti „Ferrari Testarossa“ įsigijimo dokumentus, oficialius raštus iš „Koenig Specials“, kurie patvirtins, jog tai autentiškas dirbtuvių kūrinys. Ir be abejonės, dabartinis savininkas pridės, jog 1987 metais automobilis kainavo 353 898 Vokietijos markes.
O kokia automobilio kaina šiandien? 225 tūkst. eurų.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų