REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vokietijos draudimo įmonių asociacija skambina pavojaus signalu. To priežastis – nepagrįstai išaugusios transporto priemonių remontui reikalingų komponentų kainos. 
Vokietijos draudimo įmonių asociacija (GDV) nurodo, kad per pastaruosius aštuonerius metus (2013-2021 m.) transporto priemonių remontui reikalingų dalių kainos išaugo 44 %, o infliacija per tą patį laikotarpį siekė tik 12 %. Kai kurių komponentų, pavyzdžiui, žibintų, kaina išaugo net 60 ar 67 proc.
Automobilių gamintojai neslepia, jog brangstančių komponentų kainą lemia sudėtingesnės ir brangesnės technologijos. Tai ypač aktualu žibintams, priekiniams buferiams, kurie avarijos metu nukenčia pirmiausiai. Vis dėlto, Vokietijos draudimo įmonių asociacija įžvelgia klastą.
Vokietijos draudimo įmonių asociacijos teigimu, atsarginių dalių kainų kilimas yra nepagrįstas. Taip yra daugiausia dėl to, kad automobilių bendrovės turi monopolinę teisę tiekti atsargines dalis įgaliotoms remonto dirbtuvėms, o tai lemia ir kainų kilimą.
Išsami naudoto „Volkswagen Passat“ B8 automobilio apžvalga, kuri leis artimiau susipažinti su Vokietijoje pagaminta mašina.
Klientai, apsidraudę nuo nelaimingų atsitikimų, to nejaučia, tačiau draudimo bendrovės tai jaučia, nes jos apmoka visus remonto darbus.
„Automobilių bendrovės tiesiog parazituoja šioje situacijoje“, – sako GDV atstovė Anja Käfer-Rohrbach.
„Vairuotojai ir autoservisai turi pirkti detales tik iš automobilių gamintojų, nėra sąžiningos rinkos ir sąžiningos konkurencijos“, - priduria ji.
Vis dėlto, vargu ar ateityje bus kitaip. Galime tikėtis, kad remonto kaina ir toliau didės, todėl didės ir draudimo nuo avarijų kaina. Asociacijos atstovai prognozuoja, jog dėl lustų krizės sulėtėjus automobilių gamybai ir brangstant automobiliams dėl išmetamųjų teršalų ir saugumo technologijų, vis daugiau Vokietijos vairuotojų sekantį automobilį įsigys gerokai vėliau negu anksčiau.
Apklausoje dalyvavę vairuotojai netgi tikino, jog sekantis automobilis bus ne naujas, o naudotas, kuris neturės perteklinių technologijų ir sudėtingų inžinierinių sprendimų, dėl kurių remonto kainos gali siekti keturženklę sumą.

Vokietijos draudimo įmonių asociacija skambina pavojaus signalu. To priežastis – nepagrįstai išaugusios transporto priemonių remontui reikalingų komponentų kainos. 
Vokietijos draudimo įmonių asociacija (GDV) nurodo, kad per pastaruosius aštuonerius metus (2013-2021 m.) transporto priemonių remontui reikalingų dalių kainos išaugo 44 %, o infliacija per tą patį laikotarpį siekė tik 12 %. Kai kurių komponentų, pavyzdžiui, žibintų, kaina išaugo net 60 ar 67 proc.
Automobilių gamintojai neslepia, jog brangstančių komponentų kainą lemia sudėtingesnės ir brangesnės technologijos. Tai ypač aktualu žibintams, priekiniams buferiams, kurie avarijos metu nukenčia pirmiausiai. Vis dėlto, Vokietijos draudimo įmonių asociacija įžvelgia klastą.
Vokietijos draudimo įmonių asociacijos teigimu, atsarginių dalių kainų kilimas yra nepagrįstas. Taip yra daugiausia dėl to, kad automobilių bendrovės turi monopolinę teisę tiekti atsargines dalis įgaliotoms remonto dirbtuvėms, o tai lemia ir kainų kilimą.
Išsami naudoto „Volkswagen Passat“ B8 automobilio apžvalga, kuri leis artimiau susipažinti su Vokietijoje pagaminta mašina.
Klientai, apsidraudę nuo nelaimingų atsitikimų, to nejaučia, tačiau draudimo bendrovės tai jaučia, nes jos apmoka visus remonto darbus.
„Automobilių bendrovės tiesiog parazituoja šioje situacijoje“, – sako GDV atstovė Anja Käfer-Rohrbach.
„Vairuotojai ir autoservisai turi pirkti detales tik iš automobilių gamintojų, nėra sąžiningos rinkos ir sąžiningos konkurencijos“, - priduria ji.
Vis dėlto, vargu ar ateityje bus kitaip. Galime tikėtis, kad remonto kaina ir toliau didės, todėl didės ir draudimo nuo avarijų kaina. Asociacijos atstovai prognozuoja, jog dėl lustų krizės sulėtėjus automobilių gamybai ir brangstant automobiliams dėl išmetamųjų teršalų ir saugumo technologijų, vis daugiau Vokietijos vairuotojų sekantį automobilį įsigys gerokai vėliau negu anksčiau.
Apklausoje dalyvavę vairuotojai netgi tikino, jog sekantis automobilis bus ne naujas, o naudotas, kuris neturės perteklinių technologijų ir sudėtingų inžinierinių sprendimų, dėl kurių remonto kainos gali siekti keturženklę sumą.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų