REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Amerikiečiai nėra vieninteliai, kurie mėgsta didžiulius ir galingus variklius. Nors anapus vandenyno gyvenantys automanai mėgsta į įvairiausius automobilius montuoja gigantiškus V6 ar V8 variklius, tačiau europiečiai prioritetą skiria kitokiems motorams.
Europa - didžiausias „Volkswagen“ automobilių vandenynas. Beveik kiekvienoje senojo žemyno šalyje pati populiariausia markė yra „Volkswagen“. Todėl nenuostabu, jog du automanai iš Kroatijos nusprendė sukonstruoti kai ką beprotiško pasinaudodami įvairių „Volkswagen“ koncerno automobilių komponentus.
Iš pradžių, vaikinai nusipirko mažąjį „Volkswagen Lupo“. Taip, tą patį kuris mūsų šalyje „neprilipo“ ir buvo vadinamas tualetu ant ratų. Tačiau pamačius ką su šiuo automobiliu padarė kroatai, vargu ar kam nors apsiverstų liežuvis jį pavadinti važinėjančiu tualetu.
Automanai iš dviejų VR6 benzininių variklių sukonstravo vieną, didžiulį W12 motorą, pridėjo keturių varančiųjų ratų sistemą , išlupo visas nereikalingas detales ir išvažiavo į gatves ieškoti erelių su „M5“ ar „AMG“.
5.2 litro motoras dabar išvysto maždaug 500 arklio galių, tad galite įsivaizduoti kokį pagreitį turi vos 1000 kilogramų sveriantis automobilis.

Amerikiečiai nėra vieninteliai, kurie mėgsta didžiulius ir galingus variklius. Nors anapus vandenyno gyvenantys automanai mėgsta į įvairiausius automobilius montuoja gigantiškus V6 ar V8 variklius, tačiau europiečiai prioritetą skiria kitokiems motorams.
Europa - didžiausias „Volkswagen“ automobilių vandenynas. Beveik kiekvienoje senojo žemyno šalyje pati populiariausia markė yra „Volkswagen“. Todėl nenuostabu, jog du automanai iš Kroatijos nusprendė sukonstruoti kai ką beprotiško pasinaudodami įvairių „Volkswagen“ koncerno automobilių komponentus.
Iš pradžių, vaikinai nusipirko mažąjį „Volkswagen Lupo“. Taip, tą patį kuris mūsų šalyje „neprilipo“ ir buvo vadinamas tualetu ant ratų. Tačiau pamačius ką su šiuo automobiliu padarė kroatai, vargu ar kam nors apsiverstų liežuvis jį pavadinti važinėjančiu tualetu.
Automanai iš dviejų VR6 benzininių variklių sukonstravo vieną, didžiulį W12 motorą, pridėjo keturių varančiųjų ratų sistemą , išlupo visas nereikalingas detales ir išvažiavo į gatves ieškoti erelių su „M5“ ar „AMG“.
5.2 litro motoras dabar išvysto maždaug 500 arklio galių, tad galite įsivaizduoti kokį pagreitį turi vos 1000 kilogramų sveriantis automobilis.

REKLAMA





REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų