REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Praktiškas universalas - nuobodus? Taip tikrai norisi pasakyti pažvelgus į bet kurį pilką dyzelį, kuris stovi prekybos centro aikštelėje. Tačiau štai šis „Volkswagen Passat“ yra kitoks.
Į automobilių tobulinimo liūną pasinėrę „HGP“ kompanijos specialistai į savo dirbtuves atsivežė „Volkswagen Passat“ - automobilį, kurį labai dažnai galima sutikti bet kuriame Europos kampelyje ar miestelyje.
Pati pajėgiausia „Volkswagen Passat“ versija komplektuojama su 2,0 litrų, 280 arklio galių išvystantį benzininį variklį. To kasdieninėms reikmėms turėtų užtekti, ar ne? „HGP“ specialistai mano kitaip.

Praktiškas universalas - nuobodus? Taip tikrai norisi pasakyti pažvelgus į bet kurį pilką dyzelį, kuris stovi prekybos centro aikštelėje. Tačiau štai šis „Volkswagen Passat“ yra kitoks.
Į automobilių tobulinimo liūną pasinėrę „HGP“ kompanijos specialistai į savo dirbtuves atsivežė „Volkswagen Passat“ - automobilį, kurį labai dažnai galima sutikti bet kuriame Europos kampelyje ar miestelyje.
Pati pajėgiausia „Volkswagen Passat“ versija komplektuojama su 2,0 litrų, 280 arklio galių išvystantį benzininį variklį. To kasdieninėms reikmėms turėtų užtekti, ar ne? „HGP“ specialistai mano kitaip.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Volkswagen Passat (1)


Variklio skyriuje atsirado našesnė turbina, pralaidesnis oro filtras. Automobilio apačioje išvystumėte naują išmetimo sistemą.
Tęsiant modifikacijų sąrašą : buvo perprogramuoti variklio ir pavarų dėžės valdymo kompiuteriai, sumontuoti standesni „KW“ amortizatoriai, 370 milimetrų skersmens stabdžių diskai nuo „Volkswagen Golf R“.
Visų šių modifikacijų rezultatas - 480 arklio galių ir 600 Nm. Be to - automobilis iki 100 km/val. įsibėgės per 4,5 sekundės ir pasieks 300 km/val. maksimalų greitį.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų