REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jeigu bent kartą esate matę amerikietišką „Aukščiausios pavaros“ laidą, turėtumėte puikiai žinoti kas toks yra Tanneris Foust'as. Du kart „Formula Drift“ čempionas, „X Games“ žaidynių laimėtojas, 2011 ir 2012 metų „Global RallyCross“ čempionas šiemet ruošiasi sugrįžti į populiariausią drifto čempionatą pasaulyje - „Formula Drift“.
Šių metų sezone Tanneris dalyvaus ne su amerikietišku ar japonišku automobiliu. Norėdamas į „Formula Drift“ čempionatą sugrįžti su trenksmu, profesionalus lenktynininkas šiemet padangas draskys su „Volkswagen Passat“.
Specialiai šioms varžyboms paruoštas bolidas su „Volkswagen Passat“ beveik neturi nieko bendro. Automobilis yra varomas ne priekiniais, bet galiniais ratais. Priekyje stūkso ne 4 ar 6, o 8 cilindrų motoras. Ir jeigu dar to negana, automobilyje surasite azoto suboksido sistemą.
8 cilindrų variklis yra 7.4 litro darbinio tūrio ir išvysto 700 arklio galių. Paspaudus magišką mygtuką su užrašu „N20“, variklio galia padidėja iki 900 arklio galių. To turėtų užtekti norint tinkamai sugrįžti į vieną prestižiškiausių drifto čempionatų pasaulyje.
Tanneris Foust'as į „Formula Drift“ čempionatą sugrįžta po pakankamai ilgos pertraukos. Paskutinį kartą šiose varžybose jis dalyvavo 2010 metais, kai iškovojo sidabro medalį vairuodamas „Scion tC“.

Jeigu bent kartą esate matę amerikietišką „Aukščiausios pavaros“ laidą, turėtumėte puikiai žinoti kas toks yra Tanneris Foust'as. Du kart „Formula Drift“ čempionas, „X Games“ žaidynių laimėtojas, 2011 ir 2012 metų „Global RallyCross“ čempionas šiemet ruošiasi sugrįžti į populiariausią drifto čempionatą pasaulyje - „Formula Drift“.
Šių metų sezone Tanneris dalyvaus ne su amerikietišku ar japonišku automobiliu. Norėdamas į „Formula Drift“ čempionatą sugrįžti su trenksmu, profesionalus lenktynininkas šiemet padangas draskys su „Volkswagen Passat“.
Specialiai šioms varžyboms paruoštas bolidas su „Volkswagen Passat“ beveik neturi nieko bendro. Automobilis yra varomas ne priekiniais, bet galiniais ratais. Priekyje stūkso ne 4 ar 6, o 8 cilindrų motoras. Ir jeigu dar to negana, automobilyje surasite azoto suboksido sistemą.
8 cilindrų variklis yra 7.4 litro darbinio tūrio ir išvysto 700 arklio galių. Paspaudus magišką mygtuką su užrašu „N20“, variklio galia padidėja iki 900 arklio galių. To turėtų užtekti norint tinkamai sugrįžti į vieną prestižiškiausių drifto čempionatų pasaulyje.
Tanneris Foust'as į „Formula Drift“ čempionatą sugrįžta po pakankamai ilgos pertraukos. Paskutinį kartą šiose varžybose jis dalyvavo 2010 metais, kai iškovojo sidabro medalį vairuodamas „Scion tC“.

REKLAMA


GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų