Straipsniai

Volkswagen Passat Syncro : Pirmasis modernus Volkswagen su keturių varomųjų ratų pavara

Iki pat septinto dešimtmečio vidurio, daugelis Volkswagen markės automobilių buvo varomi galiniais ratais, o jų varikliai būdavo montuojami gale. Tačiau, kai VAG koncernas 1964 metais įsigijo Audi ir jos inžinierius, vokiečiai pradėjo dirbti ties priekiniais ratais varomų automobilių ir vandeniu aušinamų variklių. 

Nors naujoji platforma buvo pradėta kurti septintame dešimtmetyje, tačiau pirmuosius rezultatus pasaulis išvydo tik aštunto dešimtmečio pradžioje, kai pasirodė Audi 80, Volkswagen Passat ir Golf. Būtent tada ir gimė modernus Volkswagen markės automobilis.

Šiais laikais keturiais ratais varomas Volkswagen niekuo nenustebins, tačiau dar prieš pasirodant Haldex specialistams ir jų išmaniai keturių varomųjų ratų sistemai, Volkswagen inžinieriai buvo sukūrę savo, unikalią keturių varomųjų pavarą, kuri buvo pakrikštyta Syncro vardu.

volkswagen_passat_syncro_variant_2

Kol Audi specialistai džiaugėsi viso pasaulio dėmesiu, Volkswagen inžinieriai tuo metu dirbo ties įdomia Passat universalo versija, kurią pasauliui vokiečiai pristatė 1983 metų, Frankfurto automobilių parodoje. Nors parodoje pademonstruotas modelis buvo tik konceptas, tačiau po gausaus visuomenės susidomėjimo, Volkswagen vadovybė nusprendė paleist šį modelį į serijinę gamybą.

Nors kompanijos vadovai teigė, kad priekinė mašinos važiuoklė buvo identiška paprastoms Passat versijoms, o galinė – buvo visiškai nauja. Iš tikro, keturių varomųjų ratų pavara buvo identiška Audi Quattro. Dėl tam tikrų marketingo sumetimų, Volkswagen Passat turėjo dėvėti Syncro, o ne Quattro vardą.

Taigi, kokie pagrindiniai skirtumai tarp įprasto Passat ir Passat Syncro? Vizualiai, keturių varomųjų ratų pavarą turėjęs Passat turėjo keletą kitokių kėbulo apdailos detalių, specialiai šiam modeliui sukurtus ratlankius, „ragus“ ant stogo. Trumpai tariant, pastatykime šalia modernų Passat ir Passat Alltrack.

Jeigu pažvelgtume į automobilio vidų, skirtumų buvo truputėlį daugiau. Passat Syncro turėjo žymiai daugiau bazinės įrangos, odinį vairą, šildomus ir elektra valdomus veidrodėlius ir dar daugybę privalumų apie kuriuos įprasto Passat savininkas galėjo tik pasvajoti.

14830920

Vis dėlto, didžiausias skirtumas buvo po kapotu. Kadangi važiuoklė(keturių varomųjų ratų sistema) atkeliavo iš Audi kompanijos sandėlio, Volkswagen tikrai nenorėjo investuoti į naujo variklio kūrimą, kurį galėtų panaudoti tik viename modelyje. Žmonės dirbę prie šio projekto net negalvoję nuvyko į Audi atsarginių dalių sandėlį ir išsižvežė penkių cilindrų, 2.2 litro darbinio tūrio variklį, kuris išvystė 116 arba 136 arklio galias, priklausomai nuo šalies kurioje modelis buvo parduodamas.

Volkswagen šį padidinto pravažumo Passat gamino iki pat 1988 metų vasaros. Kompanijai pristačius naujos kartos Passat, buvo nutraukta ir Syncro gamyba.

Techninės charakteristikos :

Gamybos metai 1984 – 1988
Cilindrų, vožtuvų skaičius cilindrui 5 / 2 * OHC
Variklio darbinis tūris 1994 cm 3
Suspaudimo laipsnis 10,0:1
Maksimali galia 116 arba 136 AG esant 5500 aps/min
Didžiausias sukimo momentas 164 NM esant 3200 aps/min
0 – 100 km/val. 11.1 sekundės
Maksimalus greitis 182 km/val.
Transmiaija Mechaninė, penkių bėgių
Bagažinės tūris 500 / 1525 litrai
Kuro bako dydis 70 litrų
Svoris 1265 KG
Ratų bazės ilgis 2445 mm

Back to top button