REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Volkswagen lengvųjų automobilių padaliniui praėję 2014-ieji buvo ypač permainingi - dviženklį augimą vienose rinkose neretai aptemdydavo ženklūs nuosmukiai kitose rinkose.
Apibendrinusi 2015 metų sausio mėnesio pardavimų rezultatus, Volkswagen vadovybė konstatavo, jog ir šių metų pradžioje kartojasi pernykštės prekybos netolygumo tendencijos. Kaip tvirtina Volkswagen keleivinių automobilių gamybos padalinio marketingo vadovas Christianas Klingleris, puikiai užsirekomendavę ir ne vieną aukštą žinovų įvertinimą pelnę nauji automobilių modeliai ir kitos stipriosios jų savybės neretai atsimuša į neigiamas atskirų rinkų tendencijas ir neapibrėžtumus.
Sausio mėnesį Volkswagen visame pasaulyje pardavė 507100 vnt. automobilių (pernai per tą patį laikotarpį 521600 vnt., -2,8%).
Visos Europos rinkose parduota 124900 vnt. (126100 vnt., -1%). Vakarų Europoje (išskyrus Vokietiją) parduota 66100 vnt. (66200 vnt.,  -0,1%).
Tuo tarpu Vokietijoje parduota 42900 vnt. Volkswagen automobilių (41400 vnt., +3,4%). Centrinėje ir Rytų Europoje parduota 15900 vnt. (18500 vnt., -14,2%), iš kurių 6200 vnt., (8600 vnt., - 28,3%) tenka Rusijos rinkai.
Azijos ir Ramiojo vandenyno regione iš viso parduota 282000 vnt. (285300 vnt., -1,2%), iš kurių 265900 vnt. (267800 vnt., -0,7%) parduota Kinijoje (įskaitant Hong Kongą).
Šiaurės Amerikos regione pardavimai išaugo. Čia iš viso parduota 41800 vnt.  (39700 vnt., +5,3%). JAV parduota 23500 vnt. arba beveik tiek pat, kiek ir 2014-ųjų sausio mėn.
Pietų Amerikoje parduota 45200 vnt. (55200 vnt., -18,1%), iš jų Brazilijoje parduota 34200 vnt. (40300 vnt., -15,2%).

Volkswagen lengvųjų automobilių padaliniui praėję 2014-ieji buvo ypač permainingi - dviženklį augimą vienose rinkose neretai aptemdydavo ženklūs nuosmukiai kitose rinkose.
Apibendrinusi 2015 metų sausio mėnesio pardavimų rezultatus, Volkswagen vadovybė konstatavo, jog ir šių metų pradžioje kartojasi pernykštės prekybos netolygumo tendencijos. Kaip tvirtina Volkswagen keleivinių automobilių gamybos padalinio marketingo vadovas Christianas Klingleris, puikiai užsirekomendavę ir ne vieną aukštą žinovų įvertinimą pelnę nauji automobilių modeliai ir kitos stipriosios jų savybės neretai atsimuša į neigiamas atskirų rinkų tendencijas ir neapibrėžtumus.
Sausio mėnesį Volkswagen visame pasaulyje pardavė 507100 vnt. automobilių (pernai per tą patį laikotarpį 521600 vnt., -2,8%).
Visos Europos rinkose parduota 124900 vnt. (126100 vnt., -1%). Vakarų Europoje (išskyrus Vokietiją) parduota 66100 vnt. (66200 vnt.,  -0,1%).
Tuo tarpu Vokietijoje parduota 42900 vnt. Volkswagen automobilių (41400 vnt., +3,4%). Centrinėje ir Rytų Europoje parduota 15900 vnt. (18500 vnt., -14,2%), iš kurių 6200 vnt., (8600 vnt., - 28,3%) tenka Rusijos rinkai.
Azijos ir Ramiojo vandenyno regione iš viso parduota 282000 vnt. (285300 vnt., -1,2%), iš kurių 265900 vnt. (267800 vnt., -0,7%) parduota Kinijoje (įskaitant Hong Kongą).
Šiaurės Amerikos regione pardavimai išaugo. Čia iš viso parduota 41800 vnt.  (39700 vnt., +5,3%). JAV parduota 23500 vnt. arba beveik tiek pat, kiek ir 2014-ųjų sausio mėn.
Pietų Amerikoje parduota 45200 vnt. (55200 vnt., -18,1%), iš jų Brazilijoje parduota 34200 vnt. (40300 vnt., -15,2%).

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų