REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Volvo šiandien pranešė, kad iki 2020 metų beveik visi kompanijos automobiliai turės trijų cilindrų variklius. 
Volvo kompanijos variklių departamento vadovas Derekas Crabbas teigia, kad pirmieji trijų cilindrų varikliai į serijinę gamybą pateks jau 2016 metais.
Specialisto teigimu, iš pradžių trijų cilindrų varikliai bus montuojami į S60 ir V60 modelius. Vėliau jie bus montuojami ir į V40 ir kitus Volvo automobilius.
Įdomu yra tai, kad trijų cilindrų varikliai ateityje taps hibridinės jėgainės dalimi. Dereko Crabbo teigimu, hibridinės jėgainės naudos ne tik keturių cilindrų motorus, bet ir taupius, visiškai naujus, trijų cilindrų agregatus, kurie padės drastiškai sumažinti išmetamųjų dujų emisijas ir vidutines kuro sąnaudas.
„Trijų cilindrų varikliai tikrai nepasirodys mūsų kompanijos visureigiuose. Naujieji varikliai buvo sukurti galvojant apie ekologiškumą ir ekonomiją, o ne apie galią ir neįtikėtinai didžiulį sukimo momentą“, - pridūrė Derekas Crabbas.
Pasižiūrėsime ar švedams pavyks sukurti efektyvesnę hibridinę jėgainę nei japonai ar vokiečiai.

Volvo šiandien pranešė, kad iki 2020 metų beveik visi kompanijos automobiliai turės trijų cilindrų variklius. 
Volvo kompanijos variklių departamento vadovas Derekas Crabbas teigia, kad pirmieji trijų cilindrų varikliai į serijinę gamybą pateks jau 2016 metais.
Specialisto teigimu, iš pradžių trijų cilindrų varikliai bus montuojami į S60 ir V60 modelius. Vėliau jie bus montuojami ir į V40 ir kitus Volvo automobilius.
Įdomu yra tai, kad trijų cilindrų varikliai ateityje taps hibridinės jėgainės dalimi. Dereko Crabbo teigimu, hibridinės jėgainės naudos ne tik keturių cilindrų motorus, bet ir taupius, visiškai naujus, trijų cilindrų agregatus, kurie padės drastiškai sumažinti išmetamųjų dujų emisijas ir vidutines kuro sąnaudas.
„Trijų cilindrų varikliai tikrai nepasirodys mūsų kompanijos visureigiuose. Naujieji varikliai buvo sukurti galvojant apie ekologiškumą ir ekonomiją, o ne apie galią ir neįtikėtinai didžiulį sukimo momentą“, - pridūrė Derekas Crabbas.
Pasižiūrėsime ar švedams pavyks sukurti efektyvesnę hibridinę jėgainę nei japonai ar vokiečiai.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų