REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Atrodo kaip „Volvo“, tačiau į priekį skrenda kaip „BMW“ - taip būtų galima apibūdinti šį unikalų projektą, kuris gimė ne kuriame nors kitame pasaulio kampelyje, o Skandinavijoje. 
„Volvo“ niekada nebuvo laikomas sportiškų ar dinamiškų automobilių gamintojas. Kelis dešimtmečius „Volvo“ save propaguoja kaip saugių, technologiškai pažangių mašinų kūrėja, todėl nenuostabu, jog visuomenėje sudarytas įvaizdis yra visiškai kitoks. Kam pirkti „Volvo S60“, jeigu yra „Audi A4“, kam pirkti „Volvo XC60“, jeigu yra „Audi Q5“? Tad ką reikėtų pasakyti apie štai šį unikumą? Į šį klausimą turėsite atsakyti jūs.

Atrodo kaip „Volvo“, tačiau į priekį skrenda kaip „BMW“ - taip būtų galima apibūdinti šį unikalų projektą, kuris gimė ne kuriame nors kitame pasaulio kampelyje, o Skandinavijoje. 
„Volvo“ niekada nebuvo laikomas sportiškų ar dinamiškų automobilių gamintojas. Kelis dešimtmečius „Volvo“ save propaguoja kaip saugių, technologiškai pažangių mašinų kūrėja, todėl nenuostabu, jog visuomenėje sudarytas įvaizdis yra visiškai kitoks. Kam pirkti „Volvo S60“, jeigu yra „Audi A4“, kam pirkti „Volvo XC60“, jeigu yra „Audi Q5“? Tad ką reikėtų pasakyti apie štai šį unikumą? Į šį klausimą turėsite atsakyti jūs.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

image_zps7616eee9


Kiekvieno, šiek tiek pakvaišusio, skandinavo galvoje nuolatos sukasi įvairiausios mintys apie senus, klasikinės komponuotės „Volvo“ modelius ir jų potencialą žiedinėse lenktynėse, drifte ar traukos varžybose. Vienas iš įdomesnių ir kas be ko - beprotiškesnių pavyzdžių yra štai šis „Volvo 242“ kupė su priekyje sumontuota „BMW M5“ širdimi.
Jeigu jūsų akys dar nepakankamai neišsiplėtė, reikėtų pridurti, jog tai ne bet kokio, o „E60 M5“ 10 cilindrų benzininis variklis, kuris savo laiku buvo giriamas už pasakiškai skambančias melodijas ir charakteristikas, nepadarysiančios gėdos net ir aukštesnės klasės super-automobiliui.

REKLAMA

image_zps4a94a81d


Visas projektas primena didžiulį „LEGO“ konstruktorių, kuriame reikia tik tinkamai sudėti žalios, raudonos ar geltonos spalvos kaladėles. Į pakankamai platų variklio skyrių 10 cilindrų širdis tilpo nepriekaištingai. Ji buvo suporuota su „BMW E39“ automobilyje buvusia šešių laipsnių pavarų dėže, o vokišką torandą suvaldyti padėjo „Torsen“ riboto praslydimo diferencialas ir stipresnė galinė „Volvo“ ašis.
Įdomybių pakaboje taip pat netrūksta. Priekyje - „Bilstein“ amortizatoriai su tradicinėmis spyruoklėmis, tuo tarpu galinė pakaba - projekto autoriaus fantazijos vaisius. Savadarbėje galinėje pakaboje stūkso modifikuoti „GAZ“ firmos reguliuojamo aukščio amortizatoriai.



GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų