Naujienos

„Volvo“ po truputį tobulina „V40″ hečbeką

„Volvo“ gali džiaugtis šios markės populiarumu mūsų šalyje. Ne gana to, jog automobilis pateko tarp septynių geriausių automobilių kasmetiniame „Metu Automoblis“ konkurse, naujasis markės hečbekas per plauką netapo tautos automobiliu.

Labai norėtume pasakyti, jog kompanija atsižvelgdama į tai, nusprendė šiek tiek patobulinti naująjį hečbeką, tačiau galbūt kada nors.

Jau dabar, visi „Volvo“ kompanijos atstovai pirkėjams gali pasiūlyti dvi naujas „V40 Cross Country“ versijas ir naują dyzelinį agregatą įprastiems „V40″ hečbekams.

Kadangi mūsų šalyje „Volvo“ daugiau dėmesio skiria padidinto pravažumo „Cross Country“ modeliui, tad ir pradėkime nuo jo. Šio modelio prekybos pradžioje, „Volvo“ visų keturių varomųjų ratų sistemą siūlė tik su pačiu galingiausiu T6 benzininiu agregatu, tačiau nuo šiol, keturių varomųjų ratų sistema bus siūloma ir su dar dviem benzininiais varikliais. Vienas iš jų yra T5 motoras, kuris išvysto 254 arklio galias ir antrasis yra T4 agregatas, kuris išvysto 180 arklio galių.

Tuo tarpu jeigu jūsų nedomina padidinto pravažumo „V40 Cross Country“ modelis, turime gerų naujienų, jeigu žvalgotės ir į paprastą „V40″ hečbeką. Nuo šiol automobilis turės atnaujintą keturių cilindrų dyzelinį agregatą, kuris išvysto 115 arklio galių ir išmeta vos 88 g/km CO2. Pasak gamintojo, variklis turėtų suvartoti vos 3,4 litro degalų šimtui kilometrų. Jeigu norėsite šį variklį sumontuoti į padidinto pravažumo „Cross Country“, CO2 emisija padidės iki 99 g/km, o vidutinės kuro sąnaudos išaugs iki 3,8 litro.

Taip pat dar viena naujiena – 120 arklio galių turintis benzininis motoras. 1,6 litro agregatas su tiesioginiu kuro įpurškimu galės pasigirti 240 NM sukimo momentu, 124 g/km CO2 emisija ir draugiškomis 5,3 litro vidutinėmis kuro sąnaudomis.

Mūsų šalyje, naujasis „V40″ kainuoja nuo 84,604 litų.

Back to top button