REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kai mes nusprendžiame su jumis pasidalinti automobilio skelbimu, tai reiškia, jog jis yra išskirtinis, arba, atsižvelgiant į jo amžių, jis turi neįprastai mažą ridą. Tačiau šis kartas yra kitoks. Šį kartą norime jums parodyti automobilis, kuris yra įdomus dėl prietaisų skydelyje matomos ridos. 
Tai – „E39“ kartos 5 serijos BMW, kuris iki šiol išlieka mylimas ir geidžiamas automobilis naudotų automobilių rinkoje. Išvaizdus, patogus, leidžiantis pasigirti, jog vairuoji BMW. Be to, kone kiekvienas „E39“ kartos modelis naudotų automobilių rinkoje parduodamas su „tikra“ rida, kuri dažniausiai svyruoja tarp 200 000 - 300 000 kilometrų.
Vos 799 eurus kainuojantis visų mylimas BMW modelis turi du išskirtinumus
Tuo tarpu štai šis, iš pirmo žvilgsnio padoriai atrodantis egzempliorius, per 21-erius metus trunkantį gyvenimą įveikė 889 658 kilometrus. Tai bent!
Pradėję naršyti skelbime patalpintas nuotraukas netrukus pamatysite, jog 5-ukas turi akivaizdžią problemą. Kokią? Keliose skirtingose vietose išvysite korozijos židinius. Vieni iš jų sutvarkomi lengvai, kiti – pareikalaus daugiau investicijų. Kita vertus, tai visų senų automobilių problema.
Vos 799 eurus kainuojantis visų mylimas BMW modelis turi du išskirtinumus
Automobilis pirmą kartą buvo užregistruotas 2000 m. Nyderlanduose ir nuo to laiko nuvažiavo 890 000 km. Tai reiškia, jog automobilio savininkas kiekvieną mėnesį įveikdavo apie 3500 kilometrų. Teoriškai, tokie važiavimo tempai reikalaudavo variklio alyvą keisti bent tris kartus per metus.
Nors automobilį parduodanti įmonė teigia, jog 5-ukas turi nemažai naujų detalių, o pačio automobilio techninė būklė yra patenkinama, vargu ar tai sugebės įtikinti
susidomėjusius.
Kita vertus, jeigu trokštate atlikti eksperimentą ir pamatyti kas įvyksta, kai rida pasieks 999 999 kilometrų ridą, 800 eurų investicija neatrodo tokia didelė ir skausminga.

Kai mes nusprendžiame su jumis pasidalinti automobilio skelbimu, tai reiškia, jog jis yra išskirtinis, arba, atsižvelgiant į jo amžių, jis turi neįprastai mažą ridą. Tačiau šis kartas yra kitoks. Šį kartą norime jums parodyti automobilis, kuris yra įdomus dėl prietaisų skydelyje matomos ridos. 
Tai – „E39“ kartos 5 serijos BMW, kuris iki šiol išlieka mylimas ir geidžiamas automobilis naudotų automobilių rinkoje. Išvaizdus, patogus, leidžiantis pasigirti, jog vairuoji BMW. Be to, kone kiekvienas „E39“ kartos modelis naudotų automobilių rinkoje parduodamas su „tikra“ rida, kuri dažniausiai svyruoja tarp 200 000 - 300 000 kilometrų.
Vos 799 eurus kainuojantis visų mylimas BMW modelis turi du išskirtinumus
Tuo tarpu štai šis, iš pirmo žvilgsnio padoriai atrodantis egzempliorius, per 21-erius metus trunkantį gyvenimą įveikė 889 658 kilometrus. Tai bent!
Pradėję naršyti skelbime patalpintas nuotraukas netrukus pamatysite, jog 5-ukas turi akivaizdžią problemą. Kokią? Keliose skirtingose vietose išvysite korozijos židinius. Vieni iš jų sutvarkomi lengvai, kiti – pareikalaus daugiau investicijų. Kita vertus, tai visų senų automobilių problema.
Vos 799 eurus kainuojantis visų mylimas BMW modelis turi du išskirtinumus
Automobilis pirmą kartą buvo užregistruotas 2000 m. Nyderlanduose ir nuo to laiko nuvažiavo 890 000 km. Tai reiškia, jog automobilio savininkas kiekvieną mėnesį įveikdavo apie 3500 kilometrų. Teoriškai, tokie važiavimo tempai reikalaudavo variklio alyvą keisti bent tris kartus per metus.
Nors automobilį parduodanti įmonė teigia, jog 5-ukas turi nemažai naujų detalių, o pačio automobilio techninė būklė yra patenkinama, vargu ar tai sugebės įtikinti
susidomėjusius.
Kita vertus, jeigu trokštate atlikti eksperimentą ir pamatyti kas įvyksta, kai rida pasieks 999 999 kilometrų ridą, 800 eurų investicija neatrodo tokia didelė ir skausminga.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų