REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Rusijos automobilių pramonė nėra stipri, inovatyvi ar pajėgi konkuruoti su Vokietijoje, D.Britanijoje, Japonijoje ar Australijoje sukurtomis mašinomis. Tačiau Rusijoje gyvenantys inžinieriai puikiai moka sukurti bekelei skirtą transporto priemonę, kuri galėtų pravažiuoti net ir pro sunkiai prasibraunamas vietas. 
Antrojo pasaulinio karo metu ir jam pasibaigus, Rusijoje buvo sukurtos kelios dešimtys transporto priemonių, kuriomis žmonės galėjo užtikrintai keliauti į didžiulės šalies gilumą ir nesibaiminti, jog ilga kelionė sukels tik didžiulį galvos skausmą.

Rusijos automobilių pramonė nėra stipri, inovatyvi ar pajėgi konkuruoti su Vokietijoje, D.Britanijoje, Japonijoje ar Australijoje sukurtomis mašinomis. Tačiau Rusijoje gyvenantys inžinieriai puikiai moka sukurti bekelei skirtą transporto priemonę, kuri galėtų pravažiuoti net ir pro sunkiai prasibraunamas vietas. 
Antrojo pasaulinio karo metu ir jam pasibaigus, Rusijoje buvo sukurtos kelios dešimtys transporto priemonių, kuriomis žmonės galėjo užtikrintai keliauti į didžiulės šalies gilumą ir nesibaiminti, jog ilga kelionė sukels tik didžiulį galvos skausmą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vympel (2)


Anksčiau esame jus supažindinę su keliomis šešiaratėmis transporto priemonėmis, kurios buvo sukurtos skirtingu laikotarpiu, tačiau šiandienos herojus buvo sukurtas modernios Rusijos laikais. Susipažinkite su „Vympel“.

REKLAMA

Vympel (3)


Nuo kitų panašaus tipo bekelės galiūnų, „Vympel“ išsiskiria 11 metrų ilgiu, 8 tonų svoriu ir net aštuoniais ratais, kurie sugeba įsikibti į žemės paviršių, kuris neleidžia ramiai pasiekti norimą kelionės tašką.

Vympel (4)


Purvą, sniegą ir net vandenį sugebantis įveikti visureigis komplektuojamas su 8 cilindrų, „Jamz“ gamybos dyzeliniu varikliu, kurio darbinis tūris siekia 14,9 litro. Rusiškas motoras išvysto 330 arklio galių ir 1225 Nm sukimo momentą. Šis pakankamai archajiškas, bet ištvermingas agregatas buvo suporuotas su penkių laipsnių mechanine pavarų dėže ir nuolatine visų varančiųjų ratų pavara, kuri buvo pasiskolinta iš keletos dešimtmečių senumo „Kamaz“ sunkvežimių.

Vympel (5)


Vympel (6)


Kadangi „Vympel“ turi tik vieną paskirtį, rusiško visureigio interjeras atrodo spartietiškai. Vairuotojo vieta kuki ir pakankamai standartinę, tą patį būtų galima pasakyti ir apie keleivių vietas, kurių šioje transporto priemonė yra 7.

VIDEO



REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų