• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

DALINTIS

T. Beganskas /
N40 vyrų autoklubas

Tai gi, veiksmas prasidėjo ankstyvą šeštadienio rytą, kai aš užvedžiau savo „Moskvičių“, 1986 metų gamybos „AZLK 2140“, ir išriedėjau į Vilniaus gatves. Aš ir dar keturi „Moskvič“ automobilių gerbėjai (Romas Svirko, Vytautas Meškuotis, Almantas Jakubonis ir Giedrius Borisevičius) judėjome į Kaišiadoris, kur vyko miesto rudens šventė "Derliaus kraitė" ir kolekcininkų klubo „Kaišedarai“ turgelis.
Centrinėse miesto gatvėse buvo begalė prekeivių, kurie siūlė įvairius skanėstus, sodo gėrybes, augalus, medelius, papuošalus, žaislus ir kitų smulkmenų. Kolekcininkų turgelyje galima buvo įsigyti įvairių senovinių ir nesenovinių dalikėlių, kurie tikrai papuoštų kiekvieno namus ar kiemą. Grojo liaudiška muzika. Tvyrojo šventinė nuotaika, šypsojosi sutikti miesto gyventojai ir svečiai.

T. Beganskas /
N40 vyrų autoklubas

12032050_957732837621869_2618912051861750493_n

Bet, tikriausiai, didžiausią susidomėjimą kėlė 15 įvairiaspalvių „Moskvičiukų“, du tame tarpe N40 vyrų autoklubo, išrikiuotų priešais Kaišiadorių savivaldybės pastatą. Taip, Kaišiadoryse, šventės metu, mes susirinkome atsisveikinti su vasaros sezonu.
Be, mano jau paminėtų, vilniečių, į renginį dar atvažiavo Valdas Šverys iš Salantų, Vidmantas Rojus iš Šiaulių ir daug kito vyrų virš keturiasdešimties jaunystės automobilių gerbėjų. Pirmą kartą prie mūsų prisijungė vilnietis Robertas Tamulevičius su juodu „Moskvič 401“, pagamintu net 1954 metais.

12072566_957733850955101_4960065762723880187_n

Labiausiai nustebino, bet kartu ir nudžiugino, kad mus aplankė bendraminčiai net iš Estijos su ryškiai žaliu „IŽ Kombi“. Iš namų jie išvažiavo dar rugsėjo 9 dieną ir dabar pakeliui iš Vokietijos „Moskvič“ gerbėjų suvažiavimo, užsuko pasisvečiuoti pas mus. Jie savo „Moskvičiuku“ šioje kelionėje prasuko virš 5000 kilometrų, o kur dar namai...
Susirinkom parodyti žmonėms savo automobilius, pasidalinti įspūdžiais, rūpesčiais, pasikonsultuoti rūpimais klausimais. Šventės metu vyko šauniausio „Moskvič“ rinkimai. Labai nustebino miestelėnų ir svečių aktyvumas. Visi labai norėjo pabalsuoti už jam patikusį automobilį ir tikėjosi, kad jo pasirinktas automobilis laimės nominaciją. Tai gi, šauniausiu „Moskvič“ automobiliu buvo išrinktas Roberto Tamulevičiaus juodasis ir seniausias „Moskvič 401“.

12027295_439870022863284_7337083304563929049_o

Po pietų, organizuota kolona, patraukėme už miesto ribų. Vietiniai moskvičistai surengė pažintinę kelionę Kaišiadorių apylinkėse. Aplankėme dešimtkamienę liepą ir nuostabų skardį prie Kauno marių. Po to aplankėme Lietuvos liaudies buities muziejų Rumšiškėse.
Jau temstant pasiekėme galutinį tikslo tašką, poilsiavietę prie Kaišiadorių tvenkinių. Greitai ir organizuotai visi puolėm ruošti vakarienės, o kai jau šašlykai kepė, dalijomės dienos įspūdžiais ir kūrėme ateities planus. Buvo pasiūlyta vasaros sezono atidarymo proga susirinkti Vilkaviškyje, o sezoną palydėti vėl Kaišiadoryse. Bet, kaip sakant, laikas parodys...
N40 vyrų autoklubo ir visų „Moskvič“ gerbėjų vardu dėkoju kolekcininkų klubui „Kaišedarai“, UAB "Algrena", AB "Gubernija", laikraščiui "Atspindžiai", Kaišiadorių rajono savivaldybei ir miesto seniūnijai, o taip pat visiems, kurie pakvietė mus ir prisidėjo prie šventės organizavimo.