REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Klasikiniai šios markės automobiliai gatvėse yra pakankamai retas reiškinys, tačiau tam yra labai rimta priežastis. Ne kiekvienas mirtingasis gali tokį įsigyti ir vargu ar tokį automobilį įsigijęs automanas su juo važinės kiekvieną mielą dieną.
Kaip bebūtų keista, tačiau klasikinių automobilių tobulinimas atsirado pakankamai neseniai. Žinoma, žmonės ir anksčiau tobulindavo klasikinius automobilius, tačiau tikrai ne tokiais mastais. Galbūt tai mada? O gal klasikinių automobilių pirkėjai tapo liberalesnių pažiūrų? Pasižiūrėjus į šį 1973 metais pagamintas Mercedes Benz kupė, peršasi išvaizda, kad automobilius mėgstantys žmonės tampa platesnių pažiūrų.
Klasikinių automobilių tobulinimo būdai yra du : radikalus ir analogų neturintis (Pavyzdžiui RAUH-Welt Begriff) arba subtilus. Būtent antrajam tipui priklauso štai šis 280C kupė.

Klasikiniai šios markės automobiliai gatvėse yra pakankamai retas reiškinys, tačiau tam yra labai rimta priežastis. Ne kiekvienas mirtingasis gali tokį įsigyti ir vargu ar tokį automobilį įsigijęs automanas su juo važinės kiekvieną mielą dieną.
Kaip bebūtų keista, tačiau klasikinių automobilių tobulinimas atsirado pakankamai neseniai. Žinoma, žmonės ir anksčiau tobulindavo klasikinius automobilius, tačiau tikrai ne tokiais mastais. Galbūt tai mada? O gal klasikinių automobilių pirkėjai tapo liberalesnių pažiūrų? Pasižiūrėjus į šį 1973 metais pagamintas Mercedes Benz kupė, peršasi išvaizda, kad automobilius mėgstantys žmonės tampa platesnių pažiūrų.
Klasikinių automobilių tobulinimo būdai yra du : radikalus ir analogų neturintis (Pavyzdžiui RAUH-Welt Begriff) arba subtilus. Būtent antrajam tipui priklauso štai šis 280C kupė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

d4b46b63692939b361722f4b825386f8


Tad kokia istorija slypi už šio Mercedes Benz? Jis priklauso automobilių restauracija užsiimančiam Ralfui iš Vokietijos. Vyras per pastaruosius dešimt metų turėjo net keletą labai įdomių Mercedes Benz modelių : SEL W126, W124 AMG, R129, W124 kupė ir W123 kupė. Tačiau kaip šis aštuntame dešimtmetyje pagamintas kupė atsidūrė vyro rankose?
Ralfas į šį klausimą atsako paprastai - „Automobilis buvo pardavinėjamas aukcione už labai mažą kainą, tačiau jo priekis buvo sumaitotas, nes buvo patekęs į kraupią avariją.“

REKLAMA

7cac14a33aaabe3b6174ae5fb7903bee


Kaina maža, tačiau darbo į automobilio restauraciją reikės įdėti labai daug. Tiek daug, kad visi tvarkymo darbai užtruko maždaug du su puse metų. per šį laiką, Ralfas ir jo padėjėjai pagamino visiškai naują priekinį rėmą, iš naujo perrinko visą važiuoklę, paruošė kėbulą dažymui.
Kadangi vyras norėjo ne standartiškai atrodančio automobilio, o šiek tiek pagražinto, vos tik 280C išvažiavo iš dažymo kameros, Ralfas sužemino kėbulo prošvaisą 50 milimetrų ir uždėjo didesnio skersmens stabdžių diskus.

REKLAMA
REKLAMA

ff0bc43d2d0c6c29726e028a9144f590


Po kapotu slypi standartinis, 2.8 litro benzininis variklis, kuriam buvo atliktas kapitalinis remontas. Kiekviena detalė, kiekvienas varžtas buvo pagamintas Mercedes Benz. Kadangi šis automobilių gamintojas iki šiol gamina senų modelių detales, gauti reikalingų komponentų nebuvo sunku.

6b087c98f55d52bff6297a6aeab34dff


Greičiausiai daugelis pirmiausiai dėmesį atkreipė į šiuos AMG ratlankius, kurie atrodo buvo poliruojami ilgiau negu mašinos kėbulas. 17 colių skersmens ir 9J pločio (priekyje) 10.5J pločio (gale) ratlankiai yra apauti 225/45 ir 255/40 padangomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

f5f9e02a645b6808d8cb640a39e1e019


Trumpas dosjė :
Variklis : DOCH-R6, 160 AG esant 6000 aps/min, trijų bėgių automatinė pavarų dėžė. Pakaba : Priekinė, nepriklausoma su reguliuojamo aukščio amortizatoriais, diskiniai stabdžiai, galinė nepriklausoma važiuoklė su stabilizatoriumi + reguliuojamo aukščio amortizatoriai. Ratai : AMG, 9x17 priekyje ir 10.5x17 gale. Smulkmenos : Rudos odos sėdynės, S klasės vairas, Becker Europa magnetola.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų