Tad kokia istorija slypi už šio Mercedes Benz? Jis priklauso automobilių restauracija užsiimančiam Ralfui iš Vokietijos. Vyras per pastaruosius dešimt metų turėjo net keletą labai įdomių Mercedes Benz modelių : SEL W126, W124 AMG, R129, W124 kupė ir W123 kupė. Tačiau kaip šis aštuntame dešimtmetyje pagamintas kupė atsidūrė vyro rankose?
Ralfas į šį klausimą atsako paprastai - „Automobilis buvo pardavinėjamas aukcione už labai mažą kainą, tačiau jo priekis buvo sumaitotas, nes buvo patekęs į kraupią avariją.“
Kaina maža, tačiau darbo į automobilio restauraciją reikės įdėti labai daug. Tiek daug, kad visi tvarkymo darbai užtruko maždaug du su puse metų. per šį laiką, Ralfas ir jo padėjėjai pagamino visiškai naują priekinį rėmą, iš naujo perrinko visą važiuoklę, paruošė kėbulą dažymui.
Kadangi vyras norėjo ne standartiškai atrodančio automobilio, o šiek tiek pagražinto, vos tik 280C išvažiavo iš dažymo kameros, Ralfas sužemino kėbulo prošvaisą 50 milimetrų ir uždėjo didesnio skersmens stabdžių diskus.
Po kapotu slypi standartinis, 2.8 litro benzininis variklis, kuriam buvo atliktas kapitalinis remontas. Kiekviena detalė, kiekvienas varžtas buvo pagamintas Mercedes Benz. Kadangi šis automobilių gamintojas iki šiol gamina senų modelių detales, gauti reikalingų komponentų nebuvo sunku.
Greičiausiai daugelis pirmiausiai dėmesį atkreipė į šiuos AMG ratlankius, kurie atrodo buvo poliruojami ilgiau negu mašinos kėbulas. 17 colių skersmens ir 9J pločio (priekyje) 10.5J pločio (gale) ratlankiai yra apauti 225/45 ir 255/40 padangomis.
Trumpas dosjė :
Variklis : DOCH-R6, 160 AG esant 6000 aps/min, trijų bėgių automatinė pavarų dėžė. Pakaba : Priekinė, nepriklausoma su reguliuojamo aukščio amortizatoriais, diskiniai stabdžiai, galinė nepriklausoma važiuoklė su stabilizatoriumi + reguliuojamo aukščio amortizatoriai. Ratai : AMG, 9x17 priekyje ir 10.5x17 gale. Smulkmenos : Rudos odos sėdynės, S klasės vairas, Becker Europa magnetola.