Ženevos automobilių paroda

Ženeva 2015 : „Volvo“ su naujos kartos „XC90“ vejasi „Premium“ segmento gamintojus

Švediškų automobilių gamintojas „Volvo“, naujos kartos „XC90“ pristatė prieš keletą mėnesių. Tačiau automobilio prezentacija įvyko ne kokioje nors parodoje, bet interneto platybėse. Visas pasaulis pamatė ką „Volvo“ inžinieriai darė daugiau nei keturis metus ir kur „Volvo“ kompanija investavo kelis milijonus eurų.

Europiečiams, Ženevos automobilių paroda suteikė galimybę ne tik pamatyti, bet ir pačiupinėti visiškai naują švedišką visureigį, kuris taikosi ne į vidutiniokus, bet į pačius geriausius segmento automobilius, o konkrečiai – „Audi Q7“, „BMW X5“, „Mercedes Benz GL“ ir „Range Rover“.

Apie naująjį modelį rašė visas pasaulis ir beveik visi naujienų portalai Lietuvoje. Tačiau pamatyti automobilį nuotraukose ir pamatyti automobilį realybėje – du visiškai skirtingi dalykai.

_DSC3328

Nuotraukose, naujos kartos „XC90“ atrodo labai aukštas, platus ir masyvus, tačiau realybėje – viskas atvirkščiai.  Kaip bebūtų keista, palyginus su senesnės kartos modeliu, naujasis atrodo atletiškesnis, truputėlį siauresnis ir šiek tiek žemesnis, tačiau tai tik optinė apgaulė.

Didžiausias siurprizas – interjeras

Pavadinti „Volvo“ automobilių interjero prastu – tikrai neapsiverstų liežuvis, tačiau tai ką išvydome atidarę „XC90“ – visiškai kitame lygyje. Pirmiausia į akis krenta per vidurį sumontuotas didžiulis, lietimui jautrus ekranas, kuriame valdomos beveik visos automobilio funkcijos. Pradedant garso sistema ir baigiant navigacija ar oro kondicionavimu.

_DSC2422

Atitraukus akis nuo didžiulio planšetinio kompiuterio, akys pradeda pastebėti ir kitas gerybes – nuostabią surinkimo kokybę ir pagyrų vertas apdailos medžiagas, kurių „Volvo“ automobiliuose dar nebuvo.

„Volvo“ inžinieriai atsižvelgdami į naujausias tendencijas, atsisakė tradicinio prietaisų skydelio. Jį pakeitė didžiulis LCD ekranas, kuriame rodoma pati svarbiausia informacija. Esant poreikiui, informaciją jame galima keisti ir sukonfigūruoti pagal savo poreikius.

Keturių cilindrų galia

„Volvo XC90“ bus pirmasis kompanijos modelis, kuris bus komplektuojamas tik su keturių cilindrų dyzeliniais ir benzininiais varikliais. Naujos kartos „XC90“ taip pat bus pirmasis „Volvo“ modelis, kuris bus komplektuojamas su galinga hibridine jėgaine. Jos pajėgumas siekia net 400 arklio galių.

Pasak „Volvo“ kompanijos atstovų, pats populiariausias variklis bus „D5“ – dyzelinis. 2.0 litrų, 4 cilindrų dyzelinis motoras su dvejomis turbinomis išvystys 225 arklio galias ir 470 Nm sukimo momentą. Vidutinės kuro sąnaudos sieks vos 6 litrus 100 kilometrų.

_DSC3327

Jeigu ši jėgaine pasirodytų per stipri, naujasis „XC90“ gali būti komplektuojamas su „D4“ dyzeliniu motoru, kuris išvysto 190 arklio galių ir 400 Nm sukimo momentą.

Benzininis variklis bus žymimas „T5“ ir „T6“ inicialais. „T5“ pajėgumas – 254 arklio galios ir 350 Nm. „T6“ pajėgumas – 320 arklio galių ir 400 Nm.

Aukštesnė kaina

Šių metų pavasarį į Lietuvą atkeliausiantis modelis kainuos nuo maždaug 58 tūkst. eurų.

Nuotraukų autoriai – Arnoldas Ivanauskas ir Dainius Špukas

Back to top button